Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.06.2014

Holo Saran Wrap

Jaki jest najłatwiejszy i najszybszy sposób na ozdobienie lakieru? Saran Wrap! Wierzcie mi, że tu nie można nic zepsuć :) Instrukcje jak wykonać Saran znajdziecie w zakładce Tutorial, lub TU.

What is the easiest and fastest way to decorate Your nail polish? Saran Wrap! Believe me that You cannot do it wrong :) The instruction how to make it You'll find in a Tutorials, or HERE.



Tym razem trochę sposób udoskonaliłam. Użyłam tu dwóch (zamiast jednego) nowych lakierów holograficznych Colour Alike: srebrnego Sinner Lady i różowego 516. Sama metoda też troszkę inna. Chciałam aby oba lakiery były jednakowo widoczne i nie wymieszane ze sobą. Nałożyłam zatem odrobinę lakieru srebrnego i różowego na kartkę, w tym maczałam pognieciona kulkę folii spożywczej, odcisnęłam kilka razy wzorek na papierze, aby pozbyć się nadmiaru lakieru i dopiero ciapałam paznokcie. Następnie nałożyłam mój ulubiony top coat Golden Rose Gel Look i gotowe. 
Lakier bazowy To Avon Gel Look Wine and Dine me.



This time I improved the method a bit. I used two (instead of one) new holographic polishes from Colour alike: silver Sinner Lady and pink 516. The process itself is a bit different too. I wanted the polishes to be visible equally and not mixed with each other. I applied a bit of both to a peace of paper and I dipped my saran wrap ball in it. Then I pressed once or twice on the paper to remove the excess of polish and then on the nails. When it dried I applied my favourite top coat Golden Rose Gell Look and that's it :)
The base polish Avon Gel Look Wine and Dine me.





Gdy macie już pomalowane paznokcie i tylko chcecie coś dodać np na drugi dzień, to całość zajmuje dosłownie 5 minut.

If You already have a polish on Your nails and want to add something for example on the second day, this will take You literally 5 minutes.



I w słońcu:
And in the sunlight:





Helloooooo :p



45 komentarzy:

  1. Lubię tą metodę :) Jaaaki kocur *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę metodę, ale z holosiami tego nie robiłam :) Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez moje pierwsze holosiowe saran. Ale tak mi się podoba, ze na pewno powtórzę.

      Usuń
  3. Nie znam tej metody, ale znając mnie to nawet ją zepsuję :D
    Ale paznokcie wyszły bardzo ślicznie!
    Jaki koteł piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zepsuć... spróbuj :)

      Usuń
  4. ale świetnie wyszło! do zgapienia :D
    a futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło :D ja sarana robię jak na Twoim tutku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello kicia - ale bym ją wymiziała :) N ale kotem skutecznie odwracasz (przynajmniej u mnie) uwagę od paznokci które rewelacyjnie wyglądają w tym mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... dlatego kicia jest na końcu, żebyście najpierw obejrzały paznokcie. A wymiziac to ona się nie da :p Taka jędza :D

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się dobór kolorów :-) I nawet różowy nie wygląda jak różowy :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracochłonne, fajnie to wygląda ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie jest pracochłonne. To chyba najszybsza metoda jaka znam :)
      Każdy paznokieć to kilka dziabnięć folia = kilka sekund (nie licząc malowania bazowym kolorem)

      Usuń
  10. o rany ale kot :P piekne mani musze sama sprobowac :) jak sie sprawdza top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten top! Tylko jego używam na stemple i inne wzorki lakierowe, bo mi nic nie rozmazuje. Nie wiem czy to zasługa samego topu, czy tego wielkiego, miękkiego pędzelka...
      Będę w PL to kupie kilka na zapas.

      Usuń
    2. Na pewno nie szybko. Ale tez nie jakoś uciążliwie długo. Wg mnie dosyć standardowo.

      Usuń
    3. A.... i ja go nakładam na zupełnie suchy lakier bazowy, bo wzorki dodaje zazwyczaj na drugi dzień.

      Usuń
    4. dzieki kochana, jak bede w GR to kupie na próbe :)

      Usuń
    5. Proszę bardzo :) Ja jestem z niego mega zadowolona.

      Usuń
  11. będę musiała wypróbować sarana holosiami jak przyjdą bo świetnie ci wyszedł ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny dwukolorowy saran! chyba też taki zrobię (tylko kiedy??^^) u mnie GR Gel Look się nie sprawdza, pęka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym pękaniu. Nie wiem w sumie od czego to zależy. Może mi nie zdąży popękać bo zmywam po 2-3 dniach...

      Usuń
    2. U mnie po 2-3 dniach mani z tym topem wygląda jak co najmniej tygodniowy :( "pajęczynki" robią się już następnego dnia po malowaniu :(

      Usuń
  13. naprawdę świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicia obłędna tak samo jak pazurki :) bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wyglądają pazurki :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, świetnie to wygląda ♥ a kociak jaki fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zależy jeszcze jaką masz folię... ja ze swojego saranu nie byłam zbytnio zadowolona i potem już nie próbowałam ;p ale Twoja wersja mi się bardzo podoba :)
    a kicia jaka, aż się przestraszyłam O_O gdzie mi takie straszne potwory w nocy pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taka rozciągliwa, przezroczysta... co to nie nią owija naczynia i się do nich klei, żeby powietrze nie dochodziło. Zawsze świetnie saran wychodzi. Żadne tam woreczki foliowe.
      :D takie puchate stworzonko.... :p

      Usuń
  18. fajny kociak!
    połączenie kolorków jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie się mieni! :) hahaha, ale fotka z kocurkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam saran wrap! :) A u Ciebie wyszło cudownie ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. o co za efekt :D bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. superrrrr! a ja chyba jeszcze z tej metody nie korzystalam ;p
    aleee kotelek ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie się mieni w słońcu :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous manicure ! I love that dark red vampy base :)

    OdpowiedzUsuń