Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.06.2014

Herbal Essenses - szampon z rumiankiem i aloesem. Hair shampoo with chamomile and Ale Vera.

Czas na odrobinę pielęgnacji. Mam trochę zaległości do pokazania i pewnie wszystkiego nie dam rady zrecenzować. Ale jak nie teraz, to pokażę wszystko w denku. A to wszystko przez te niedobre nowości lakierowe :p

Time for some body care. I am a bit delayed with the reviews and I know I wont manage to show everything. But if not now, it will definitely show up in the monthly empties. And it is all those darn new nail polishes fault :p




Clairol Herbal Essences szampon nawilżający z ekstraktem z rumianku, aloesu i kwiatu passiflory.

Opakowanie: wygodna, przezroczysta butla z efektownym zdjęciem rumianku od wewnętrznej strony. Niby nic a wygląda bardzo ładnie. Moja butla ma pojemność 400 ml. 



Konsystencja: żelowa, nie za gęsta, ale tez nie lejąca - odpowiednia. Szampon bardzo intensywnie się pieni, jest mega wydajny.
Zapach kwiatowy. Wyczuwam rumianek, ale nie jest on sam. Może to passiflora? Niestety nie wiem te kwiaty pachną. W każdym razie pachnie przyjemnie umilając mycie.
Działanie: szampon bardzo dobrze myje włosy, radzi sobie z olejami. Przy czym nie  plącze włosów i nie wysusza ich. Pozostawia je miękkie i puszyste. Ale niestety mi podrażnił skore głowy i po tygodniu pojawił się łupież. I to jest jedyna wada tego szamponu. Wystarczająca jednak, aby po niego ponownie nie sięgać w sklepie.
Nie kupię ponownie.



Clairol Herbal Essences Moisture balance shampoo with chamomile, Aloe Vera and passion flower extracts.

The packaging: nice, see-through bottle with an eye catching flower photo from the inside of the bottle. A little detail, but looks cool. My bottle is 400 ml capacity.
Consistency: not too thick, or to runny gel. It's just right. It foams very intensively and is very efficient.



Fragrance flowery. I can smell the chamomile, but not on its own. Maybe its the passion flower... ;dunno how they smell though. Either way it is very pleasant and makes the hair washing enjoyable.
Result: this shampoo washes well leaving hair clean, light and smooth. It handles oils I put sometimes on my hair. doesn't tangle them or dry. But unfortunately after about a week I notice dandruff. And this is the only flaw of this product. But it is enough for me not to buy it again.

Skład/Ingredients:



11 komentarzy:

  1. Oj, jak dla mnie to skład jest zbyt agresywny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pewnie dlatego ten łupież :(

      Usuń
  2. dawno nie widziałam tych szamponów w sklepach, widuję raczej te w tych nowych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz nie przepadam za szamponami z SLS,a skoro nie jest dobry to już wgl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że jakoś daawno temu miałam szampon z tej firmy ;p ale nie wiem jak się sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt, wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój facet go teraz używa a do śnieżne do zwalczania łupieżu wraz z takim innym szamponem ale też mówi ze mało jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie taka znana marka to Herbal Essenses, a ja nigdy nie próbowałam - dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś i był ok, z tym że ja mam w użyciu 3-5 szamponów i używam na przemiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak kiedyś kupowałam szampony tej marki i uwielbiałam ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń