Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.06.2014

Golden Rose Holiday 63 vs Cliché Faz de Conta

Zabieram się za to porównanie od kilku dni i nie mogę się zabrać. Obiecałam je Wam przy okazji recenzji lakiery Cliché Faze de Conta. Okazuje się, że lakiery są tak podobne, że mogą się wzajemnie zastępować.

I was trying to write that comparison for a few days now. I promised it to You when I was reviewing Cliché Faze de Conta nail polish. It turns out that they are so similar that they can easily replace each other.




Konsystencja obu jest taka sama. Dobra gęstość, dobre krycie. Potrzebują dwóch warstw, aby osiągnąć ładny kolor i spora ilość piaskowych drobinek. Cliché odrobinę dłużej schnie niż Golden Rose, ale to i tak dobry czas.

They have the same consistency, which is good, and gives a nice coverage. They both need two coats for full opacity and to have a good amount of sand particles. Cliché seems to dry a bit longer than Golden Rose, but it's still a good time.




Jeśli chodzi o kolor, to Golden Rose jest minimalnie ciemniejszy. Chociaż w cieniu trudno je rozróżnić. Co najbardziej je od siebie odróżnia to błyszczące drobinki brokatu zatopione w lakierze GR. Cliché jest całkowicie matowy.

If it comes to the colour. Golden Rose is tiny bit darker. But in the natural light its hardly visible What varies them the most is the shiny glitter in GR. Cliché is completely matte.



Trwałość podobna - u mnie dosyć szybko ścierają się końcówki, ale nie odpryskują.
Pędzelki również prawie takie same. Nie za duże, spłaszczone.

Durability is very similar - I get tip wear pretty fast on both. But they do not chip.
Brushes are also almost the same. Not too big, flat.

Cena: GR Holiday - 12.90(wg sklepu online), Cliché - około 4 zł. Pojemność taka sama - 11 ml.

Price: GR Holiday - about 3 euro, Cliché - 0.95 euro. Capacity of both - 11 ml.



Recenzje lakierów/Separate reviews*
Golden Rose Holiday 63
Cliché Faz de Conta

*w osobnych postach wyglądają inaczej - zdjęcia robione były w rożnym oświetleniu i mogą się od siebie różnić.
* in those separate review they look different - the photos were taken in different light that's why the colour may vary.

32 komentarze:

  1. Is there something wrong with me if I say I want both?? LOL! Actually, I already own Cliché Faz de Conta but have been eyeing the Golden Rose ^^ Your nails look so lovely in pink! Kisses,

    Cristina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. of course everything is ok, but you are woman :-)

      Usuń
    2. Thank You :) I feel good in that pink.
      And of course You can have both. They are not EXACTLY the same :p

      Usuń
  2. ja mam GR ten sam :) i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. praktycznie nie widzę między nimi różnicy ;) chyba, że cenowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, różnica cenowa spora :)

      Usuń
  4. Nie do odróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie prawie że takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten z Golden Rose, ja między nimi żadnej różnicy nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie GR bardziej się mieni :) jednak są bardzo podobne, fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze robić więcej porównań... ale czasami mam lenia :p

      Usuń
  8. O kurczę, praktycznie identyczne, ale z lakierami Cliche jeszcze się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę jaki fajny dupe :D
    a ja myślałam że taniej jak z GR się już nie da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się... i za to uwielbiam Cliche :D

      Usuń
  10. praktycznie nie widać różnicy ;p a jakie tanie te Cliche! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne, tym bardziej, jeśli spojrzeć na znaczenie słowa Cliche! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Golden Rose wypada lepiej, te drobinki dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem są urokliwe. Ale za cenę jednego GR mogę mieć 3 Cliche ;)

      Usuń
  13. Oba słodkie jak wata cukrowa :D nie słyszałam o tych Cliche, można je dostać gdzieś stacjonarnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna w Portugalii ;)
      I czasami dorzucę jakiś do rozdania :)

      Usuń
  14. They looks so similar :). I have this GR too :)

    OdpowiedzUsuń
  15. różnią się na prawdę minimalnie ;)cudne są oba, chyba do moje czwórki lakierów holiday brakuje jeszcze jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :p
      Tylko, ze wiadomo jak jest w sklepie... "na pewno nie jest taki sam... a takiego jeszcze nie mam..."

      Usuń
  17. Są bardzo do siebie podobne, ale Cliche bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Holiday to jeden z moich ulubionych lakierów<3 Będę musiała kupić nowy, pożyczyłam koleżance i wrócił niemal pusty. Koniec z pożyczaniem lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie ładnie ze strony koleżanki.
      Powinna użyć raz i oddać, a jak się spodobał to kupić sobie buteleczkę.

      Usuń
  19. wow i jaki tani ten piasek :) ! super porównanie

    OdpowiedzUsuń