Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.06.2014

Gel Finish Sterling po raz trzeci. Gel Finish Sterling for the third time.

We wczorajszym poście [klik] zapowiadałam inną wersję paznokci w wykorzystaniem lakieru Sterling. Oto i ona. Tym razem nie zmywałam całości po czterech godzinach. To jest to, w czym czuję się świetnie i jeszcze kilka dni pozostanie na paznokciach.

In yesterday's post [click] I mentioned that I will have a different version of manicure for today with the same Sterling nail polish. This is it. This time I didn't remove it after four hours. This is something I feel great with and those nails will stay with me a few more days.




Na dwa paznokcie nałożyłam jedną warstwę mojej ulubionej bieli Easy Paris 02. Na pozostałych paznokciach pozostał Avon Gel Finish Sterling. W towarzystwie bieli wygląda delikatniej, bardziej elegancko. Dodałam jeszcze tylko naklejki wodne, które kupiłam w Born Pretty Store. Na arkuszu dostajemy białe i czarne naklejki  i oba kolory świetnie się tu wpasowały. W dodatku są przepiękne! Całość pokryłam top coatem Catrice Quick Dry & High Shine.






On two of my nails I applied one coat of my favourite white polish Easy Paris 02. On the rest I kept Avon Gel Finish Sterling. Next to the white it looks more delicate and elegant. I added some water decals that I bought in Born Pretty Store. You get both white and black stickers on the sheet and they just fit perfectly here. And the are absolutely gorgeous.
I sealed everything with Catrice Quick Dry & High Shine top coat.




Która wersja podoba się Wam bardziej? Mi zdecydowanie dzisiejsza :)

Which version You like more? For me this one here is si much better :)



A na koniec na życzenie Inanny szybkie porównanie lakieru Sterling do Starry Sky. Jest zdecydowanie ciemniejszy, chociaż wykończenie i konsystencja identyczne. Na wzorniku 2 warstwy.

And last buy not least, Inanna wanted to see Sterling and Starry Sky together. Sterling is much darker, but they have the same finish and consistency. Two coats below.





37 komentarzy:

  1. świetnie się to prezentuje - a wzorek jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że to stempelki, prześliczne te naklejki i całość o wiele bardziej mi się podoba niż pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobne naklejki własnie do mnie lecą, podoba mi sie ten mani na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie to mani wyszło, te naklejki zrobiły na mnie niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne te naklejki :) najbardziej podobają mi się na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te naklejki! i faktycznie bez porównania lepiej wygląda w połączeniu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mówiłam, ze będzie lepiej... :p

      Usuń
  8. mi też się bardziej podoba ta wersja :p

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie faktycznie ta wersja lepsza, ale obie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda wersja mi się podoba, ale ta zdecydowanie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sterling mi się bardziej podoba od tego wycofanego już (chyba) lakieru :) Choć wykończenie faktycznie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten to typowe sreberko, które samodzielnie nie nosze. Z tym się dobrze czuje :)

      Usuń
  12. Muszę chyba wreszcie sobie zamówić, któryś z tych GEL lakierów od Avonu, bo wyglądają cudnie!
    Myślałam, że te paisleye to stemple, a tutaj zaskoczenie! Naklejki wodne są moje ukochane, więc muszę je dorwać! A w twoim połączeniu wyglądają cudownie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię naklejki wodne :) Warto poczekać na jakąś promocje w BPS. Teraz wodze ze nie są taniej a ja płaciłam chyba polowe ceny za nie.

      Usuń
  13. no trzeba przyznać, że z tymi naklejkami i w towarzystwie bieli faktycznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję! :-* Rzeczywiście jest o wiele ciemniejszy. A czy w porównaniu do Gunmetal jest tak samo wyraźnie widoczna różnica?
    Zdecydowanie ta dzisiejsza wersja wygrywa :-) Naklejki naprawdę pięknie wyglądają na srebrnym i białym tle. Poza tym bardzo lubię motyw koronki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      Na żywo nawet Gunmetal nie widziałam. Ale z tego co widzę w necie wydaje mi się jaśniejszy... O ile to nie wiem.

      Usuń
  15. mi rownież ta bardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie - aj jak zwykle napatrzeć się nie mogę - choć mi obie wersje mani się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym oddać swoje paznokcie w Twoje ręce:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne! Te koronki są perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne :) ale te wcześniejsze też bardzo ładne, ja lubię nietypowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że to stempelki nie naklejki :). Drugi mani o wiele ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! zdecydowanie druga wersja lepsza-wiadomo :))

    OdpowiedzUsuń