Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.06.2014

Garnier Ultra Doux - szampon z olejkiem arganowym i kameliowym. Hair shampoo with argan oil and camelia.

Próbuje znaleźć jakaś informacje na temat tego szamponu na polskiej stronie Garniera, i nic się nie pokazuje. Chyba w Polsce te produkty Ultra Doux* nie są jeszcze dostępny. Jako nowość powoli wkracza do kolejnych krajów :)
Niedawno pojawiły się u mnie i od razu nabyłam wielka butle w promocji. Miałam jucz jakiś szampon z olejkiem arganowym i moje włosy bardzo go polubiły.
Ten szampon przeznaczony jest do włosów suchych i bez połysku. Dodatkowo nie zawiera parabenów. 

This line of Garnier Ultra Suave* is a new thing and slowly shows up in shopw. I think that not in every coundtry is avaliable yet. I got a huge bottle for a good price as soon as it showed up in the shop. I had some shampoo with argan oil previously and my hair really liked it.
This shampo id reccomended for dry and dull hair. Also it is paraben free.




Garnier Ultra Doux szampon do włosów suchych i pozbawionych blasku z olejkiem arganowym i kameliowym.

Opakowanie: Duża butla z prześwitującego, pomarańczowego plastiku. Lubię takie, bo widzę ile szamponu zostało. Zamkniecie mogłoby być wygodniejsze, ale nie jest źle. W razie potrzeby można postawić do góry nogami. Pojemność 400 ml, ale są tez dostępne w standardowych 250 ml butelkach.



Konsystencja: żelowa, lejąca, ale nie bardzo rzadka. Bardzo dobrze się pieni, przez co szampon jest wydajny. Dobrze się spłukuje.
Zapach intensywny. Jest jakby lekko pieprzny i za ta nuta nie przepadam w kosmetykach, czy perfumach. Nie jest jednak bardzo uciążliwy i na pewno znajdzie wiele zwolenników.
Działanie: Po pierwsze szampon świetnie myje, nie plącze włosów, nie wysusza ich ale tez nie powoduje szybszego przetłuszczania, chociaż moje kudły i tak muszę myc codziennie. Po wysuszeniu są bardzo mięciutkie i gładkie. Moje końcówki są bardzo przyjemnie sprężyste i wygładzone.
Nie wywołuje łupieżu za co ma ogromny plus. Co więcej podczas używania tego szamponu łupież, jaki wywołał inny szampon [klik klik] powoli zniknął :)
W tej chwili jest to jeden z naszych ulubionych szamponów i już kupiliśmy kolejne :)



Garnier Ultra Suave shampoo for with argan and camellia oils dry and dull hair.

The packaging: Large bottle made of see though, orange plastic. I like them like that 'cause I can see how much of the product is left inside. The lid could be more comfortable, but its not bad. It can stand upside down if there is need for that. Capacity 400 ml, but there are standard 250 ml available too.
Consistency: it is a runny gel, but not very liquid. It foams well and is very efficient. Rinses good too.



Fragrance is pretty intensive. It has some peppery scent to it that I am not a fan of especially in perfumes. It is not very annoying though and I am sure many of You will love it. 
Result: First of all it washes well without tangling or drying the hair. It doesn't make the hair go greasy faster either, though I have to wash my fur every day anyway. After drying they are soft and smooth. The ends of my hair are so flexible and smooth now. 
It doesn't cause dandruff which is a big plus. Whats more the dandruff that appeared after a different shampoo [click click] started to disappear :)
Right now it is one of our favorite shampoo and we already got next bottles :) 

Skład/Ingredients:

Z tej linii dostępne są: szampon, odżywka i maska.

This line includes: shampoo, conditioner and mask. 



*W zależności od państwa Garnier postanowił wprowadzić rożne nazwy: Ultra Doux, Ultra Suave, Ultimate Blends, Ultra Dolce... znacie jeszcze jakąś wersje?

*Garnier decided to change the names for those hair products depends on the country: Ultra Doux, Ultra Suave, Ultimate Blends, Ultra Dolce... Do You know any other version?

20 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę interesująco. Jestem ciekawa też odżywki z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejki mi się podobają, SLS niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam az pojawi się w Polsce , ja z serii ultra Doux lubię awokado i masło karite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ja kiedyś tez i pamiętam ze mi pasowała :)

      Usuń
  4. nie znam ale zapowiada sie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że mają różne nazwy, myślałam że tylko Ultra Doux ;) W każdym razie lubię szampony z tej serii, najbardziej chyba wersję z granatem. Ale zainteresowałaś mnie tą, jak tylko pojawi się w PL to pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z granatem tez miałam :)
      Mnie jeszcze ciekawią szampony dla dzieci. Maja tak piękne zapachy ze jakiś kiedyś do mnie trafi :p

      Usuń
  6. Bardzo ciekawie się zapowiada ;) Chętnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nigdzie w Polsce go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo się pokaże :)

      Usuń
  8. lubię kosmetyki Garniera, ale tego szamponu nie miałam jeszcze i go nigdzie nie widziałam :) Jak go gdzieś spotkam to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny szampon,jeszcze go nie widziałam na półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale skoro tak dobry to jak tylko się pokaże kupię bo przetestowałabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią po niego sięgnę, ale jeszcze nie widziałam chyba na półkach w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam, ani nie używałam :) Lubię od nich odżywkę avokado i masło karite :D
    Jeśli mogę spytać, to gdzie mieszkasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam ta odżywkę :)
      W Portugalii :)

      Usuń
    2. o ja, zazdroszczę :) myślałam, że portugalskie lakiery z wakacji przytargane :)

      Usuń
  13. Do tej pory mam tylko ich odzywki, ale może na jakiś szampon tez z czasem się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń