Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.06.2014

Essence "Wave Goddess" (zapowiedź/preview)

Nowa letnia kolekcja od Essence "Wave Goddess" dostępna będzie na przełomie lipca i sierpnia 2014 w wybranych krajach**. Mnie specjalnie nie zachwyciła, ale może Wam się coś spodoba :)

New summer collection from Essence "Wave Godess" will be available in stores in July/August 2014 in selected countries**. Nothing really caught my eye, but maybe You like something :)




Soft touch eyeshadow - 2,29 €*
01 have a break, 
02 crush on blue, 
03 stand up and paddle 
04 life is better when you surf.


2in1 eyeliner - 2,99 €*
01 life is better when you surf, 
02 have a break, or two 
03 stand up and paddle!.


Tinted lipbalm - 2,29 €*
01 loose your heart on the board 
02 life is better when you surf.


Blush tint - 2,49 €*
01 loose your heart on the board. 


Highlighter - 2,99 €*
01 sparkling goddess. 


Nail polish - 1,79 €*
01 loose your heart on the board,  
02 wave down the lime, 
03 have a break 
04 crush on blue.


Hot’n cold top coat - 1,99 €*
01 crush on blue.


Thermo nail sticker - 1,49 €*
01 have a break, or two. 


Body tattoos - 1,99 €*
01 the early bird catches the wave. 



Beach hair waves spray - 3,49 €*
01 wave me up!


Wallet - 2,99 €*
01 have a break.


Glasses case - 3,29 €*
01 life is better when you surf. 

* cena sugerowana/suggested retail price

** Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Bułgaria, Chorwacja, Bośnia, Rumunia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, RPA, Irlandia, Polska, Litwa, Łotwa, Rosja, Maroko, Libia, Iran, Bahrajn , Palestyna, Algieria, Singapur, Pakistan, Sri Lanka, Brunei, Bangladesz i Paragwaj.

Germany, Austria, Switzerland, Hungary, the Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Bulgaria, Croatia, Bosnia, Romania, Spain, Portugal, Italy, South Africa, Ireland, Poland, Lithuania, Latvia, Russia, Morocco, Libya, Iran, Bahrain, Palestine, Algeria, Singapore, Pakistan, Sri Lanka, Brunei, Bangladesh and Paraguay.  


18 komentarzy:

  1. granatowy cień wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zachwyca, no ale to pewnie tylko część nowości.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski lakier będzie mój! jeśli tylko uda mi się go dostać, bo w mojej osiedlowej drogerii mają jeszcze zeszłoroczną limitkę (me and my ice cream) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie może do Bożego Narodzenia dotrze :p

      Usuń
  4. Fajnie, że ta seria będzie dostępna w Polsce, bo cienie w kremie są bardzo ładne i chętnie przekonam się jak z ich jakością. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli to jest top termiczny w stylu shade shifter orly, to już chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki jest ten Orly, ale ten ma zmieniać lakier na niebieski w zależności od temperatury.

      Usuń
    2. czyli coś podobnego :) Orly chyba na czarno zmienia :)

      Usuń
  6. Szału ni ma :P Ale podoba mi sie koralowy balsam do ust. A takie gumowe portfeliki są u nas po 3zł. Choć za pierwszą sztukę zapłaciłam 12...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czym jest tak dokładnie ten ,,Hot’n cold top coat". Bo nazwa brzmi bardzo intrygująco :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć zmienia kolor lakieru bazowego na niebieski w zależności od temperatury. Zalecany do jasnych lakierów tylko. Taki bajer :p

      Usuń
  8. No w sumie nic niezwykłego, ale ciekawi mnie jak będą na żywo wyglądać lakiery, no i na top coat na pewno się skuszę z czystej ciekawości z czym to się je ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. top coat <3 lakiery też fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. eyeinery 2w1 cudne kolory, jasnoniebieski lakier i top termiczny ;) cienie w kremie też się ładnie prezentują, ale się na nie nie skuszę - zapasy i kiedyś miałam cienie w kremie innej firmy i się zraziłam...
    Ogólnie kolekcja nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Liner, cień w kremie i spray do włosów - to co mnie by pokusiło ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe, śmieszna kolekcja ;) spodobały mi się te pierwsze cienie

    OdpowiedzUsuń