Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.06.2014

Easy Paris - 01

Chciałam Wam pokazać jeden z moich ulubionych ostatnio czarnych lakierów. Kolor zwykły, bez dodatków, brokatu czy innych niespodzianek. I jeśli lubicie czarne paznokcie, to ten tu osobnik na pewno przypadłby Wam do gustu.

I wanted to show You one of my favourite lately black polishes. It is quite plain colour, no glitter other particles or fancy surprises. But if You like black nails I am sure You'd like this one here.




Dla mnie ma on wiele zalet i jedna malutka wadę od której zacznę. Brakuje mu nieco blasku po wyschnięciu i do noszenia go samodzielnie konieczny jest nabłyszczający top coat. Lakier jednak kryje już po jednej warstwie, schnie szybko i genialnie sprawdza się do stempelków :) Dlatego wybaczam mu brak lśniącej tafli.
Konsystencja z tych gęstszych, pędzelek spłaszczony, ale nie ogromny. No i kosztuje 95 centów :) 
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza  (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  



For me it has lots pluses and one tiny flaw that I would like to start with. It is missing some shine after its dry. So to wear it on its own a shiny top coat is a must. But it gives a full coverage with just one coat, dries fast and it is brilliant for stamping :) That's why I forgive him the lack of glossy shine. 
The consistency is rather this, brush is flat, but not very big. And it costs 95 cents :)
On photos: 1 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




Czy te buteleczki nie wygladaja jak te od Barielle? :p

Don't You think that the bottle look like the ones from Barielle? :p

16 komentarzy:

  1. rzeczywiście buteleczka jak kropla w wodę z Barielle ;)
    za taka cenę takie krycie, nic tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i biorę. Mam ich już 5 :) Wszystkie świetne!

      Usuń
  2. Też mam takiego ulubieńca czarnego tylko że z Golden Rose. Krycie już po 1 warstwie!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam GR tez :) Ma fajniejszy pędzelek, ale do stempli jednak lepszy jest Easy Paris.

      Usuń
  3. piękny ten czerń... choć troszkę nie w moim stylu :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda :) choc ja na czarno to miałam chyba raz pomalowane paznokcie, o wiele bardziej wolę żywsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny lakier to niełatwy zakup, ale ten prezentuje się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna klasyczna czerń i do tego kryje po 1 warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem wielką fanką całkiem czarnych paznokci, ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ogólnie nie maluję paznokci na czarno. Wolę jakieś inne kolorowe lakiery, ale na Twoich pazurkach ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć czarne pazurki ♥ ale wydaje mi się, że ten kolor nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam idealna czern z gr ricz color :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna, tania czerń :) taką czarną czerń mam z Orly i jak dla mnie jest na tą chwilę idealna :) ale za to dużo dobrego czytałam o czarnym GR Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie je można kupić? Tylko internet? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam w Chińskim sklepie, ale nie mieszkam w PL.

      Usuń