Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.06.2014

Colour Alike - 516

Kiedyś obiło mi się o uszy, że te lakiery holograficzne pachną. I wicie co... ten rzeczywiście pachnie! Wcześniej w zadnym tego nie czułam, a w tym to aż dziw :p Podczas malowania oczywiście czuć typowy dla lakierów zapach, ale jak już wyschnie to pachnie owocowo... jak sok winogronowy... Ciekawe czy żółty pachnie jak cytryny :)

Some time ago I heard that those holographic polishes are supposed to be scented. And You know what... this one really is! I didn't notice that before in any other polish CA, but this one is amazing :p. While applying polish it does smell like typical polish, but after it's dry it smells fruity... like grape juice... I wonder if the yellow one smells like lemons :)


Numerek 516 to najnowsze dziecko Colour Alike. Nie ma jeszcze nazwy (jak się pojawi to uzupełnię). Piękny odcień różu. Trochę mauve, trochę jagody. Lubie takie odcienie. Efekt holo w cieniu jest delikatny i rozproszony. W słońcu jest bardziej widoczny i jakby chciał być linearny.
Malowanie to sama przyjemność, chociaż wolałabym szersze pędzelki. Te są wąskie, okrągłe i nie za drugie. Mimo to nabierają tyle lakieru ile potrzeba. To też dzięki konsystencji, która jest z tych gęstszych. Jedna warstwa załatwię sprawę. Nałożyłam dwie z przyzwyczajenia (zawsze mi się wydaje, ze jedna nie wystarcza) ale i dla uzyskania głębszego koloru. No i na zdjęciach zawsze wszystko widać.
Na kciuku mam jedna warstwę i praktycznie nie różni się od pozostałych. Schnie szybko, błyszczy obłędnie.
No i do stempli się nadaje ;)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio).



Number 516 is the newest baby from Colour Alike. It doesn't have a name yet (I will add it here when it does). Its a gorgeous pink. A bit of mauve, a bit of berry. I like colours like that. The holographic effect in a shadow is very subtle and diffuse. In the sun it's more visible and seems like it wants to be linear.
Applying is a pure pleasure though I would prefer wider brushes. These have then thin, round and not too long. But it still holds enough polish. I'd say the consistency helps too - its from the thicker side. One coat does the job. I applied two, cause I'm used to (and I always think one isn't enough) and to have deeper colour. And of course the photos would show every flaw. On my thump is one coat and seriously there is no difference. It dries fast and it is so glossy.
And it is good for stamping ;)
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio).


Powyższe zdjęcia w słońcu, poniżej w naturalnym świetle.
All the photos above are in the sun, below in the natural light.






***

Działa Wam lista nowych postów z blogów, które obserwujecie na bloggerze?
Mi coś dzisiaj szwankuje i pokazuje ciągle tylko jeden post i nie chce się rozwinąć :(

31 komentarzy:

  1. pięknie się prezentuje! :) jeszcze na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności ♥
    Też mi blogger od rana świruje :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to nie tylko mój problem...

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie mój kolor ;)
    A co do listy czytelniczej, mi już nie działa od prawie tygodnia. Niby już to naprawiają, mam nadzieję, że to nie tylko plotka i niedługo lista wróci do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dopiero od dzisiaj nie działa :/

      Usuń
  4. czekam na niego i na kilku jeszcze innych kolegów po fachu, jutro powinni dotrzeć:) ps: paznokcie rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będziesz zadowolona :) z kolegów również. Sa świetne!

      Usuń
    2. wiem, mam już kilka w swojej kolekcji, to jedyne lakiery, które trzymają się u mnie około 5 dni, reszta odpada po 2,3 ;(

      Usuń
  5. Śliczny jest :)))
    Mi też dziś padła lista czytelnicza....wyświetla się tylko 1....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Tylko jeden post i nie da się rozwinąć reszty.

      Usuń
  6. No patrz, śliczny kolorek i jeszcze do tego pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie jest niezły, ale cieszę się, że jednak go odpuściłam. co do Bloggera, to mam to samo, strasznie irytujące :/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie pachną tak samo ;p w żółtym, czy raczej w złotym nie uświadczysz cytryny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfrrrrr
      Nie wiedziałam. Pierwszy raz czuje ich zapach :)

      Usuń
  9. Naprawdę pachnie jak sok winogronowy? :D Kolorkiem przypomina mi trochę Eveline miniMAX nr 413 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sok z kartonika. Chyba go mi najbardziej przypomina :)
      Tez od razu skojarzył mi się Eveline :p Będę musiała je porównać.

      Usuń
    2. Nie miałam nigdy pachnącego lakieru :p Akurat mam ten z Eveline i jak dodałaś post to pierwsze co to pomyślałam że to Eveline :D

      Usuń
  10. Pięknie się prezentuje. Ale ja nie mogę się przekonać do fioletu na swoich paznokciach. Co nie kupię to ląduje w inne ręce nieużywany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przymierzam się do zakupu lakierów holograficznych Colour Alike oraz Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale boski <3 czekam na całą piątkę i nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, wszyscy zachwycają się tym, że tak pięknie pachną te lakiery, a ja w żadnym ze swoich nie czuję nic, oprócz lakieru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to od partii zależy. Mam kilka tych holoskow i w żadnych wcześniej nie czułam zapachu, dopiero w tym. I dopiero jak lakier wyschnie na paznokciach. Jak jest mokry, czy z buteleczki to jedzie jak zwykły lakier :p

      Usuń
  14. O, też nie wiedziałam, że pachną :D bardzo ładny kolor, jak się uprzeć to można nawet powiedzieć, że jest koloru soku winogronowego :)

    OdpowiedzUsuń