Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.06.2014

Avon - Gel Finish Wine and Dine me.

Coż za elegancki odcień :) Ciemne, czerwone wino z odrobiną brązu. W buteleczce wygląda na bardziej brązowy, ale paznokciach ten odcień się gubi, z czego się cieszę :) Bardzo podobny jest do lakier Tweed tez z Avonu. Jest od niego trochę jaśniejszy.

What an elegant colour :) Dark, red wine with a touch of brown. In a bottle it looks more brownish, but in the nails that tone disappears, which I am happy about :) It is very similar to Tweed also from Avon. It is juts a bit lighter.



Konsystencja lakieru jest przyjemna, raczej z tych rzadszych, miękko sunie po paznokciach. Nie smuży, nie ciągnie się. Nakłada się równomiernie, ale nie kryje przy jednej warstwie. Trzeba nałożyć dwie. Błyszczy jak szalony :p
Pędzelek plaski, nie za duży - taki jak we wszystkich lakierach Avonu.
Schniecie w normie. Pierwsza warstwa wysycha dosyć szybko, druga wolniej - przydałby jej się jakiś wysuszacz. Dlatego szczególnie teraz, gdy jest ciepło lepiej jest nałożyć 3 cieńsze warstwy.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)


The consistency of this polish is nice, more from the runny side. It slides softly on the nails. Doesn't smudge or drag the polish. It applies evenly, but will not give full coverage with one coat. You will need to apply two for full opacity. It's crazy glossy :p
The brush is flat, not too big - just like in any other Avon nail polish.
Drying time within norm. The first coats dries pretty fast, the second slower - some drying product wouldn't harm. That's why it is better to apply 3 thin coats, especially now that the weather is warm.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)


Pod te lakiery ponoć nie potrzeba nakładać bazy, bo maja ja w sobie. Próbowałyście nakładać te ciemne odcienie Gel Finish bezpośrednio na paznokcie? Nie przebarwiły płytki? Ja mam zawsze obawy przy tych intensywnych odcieniach. Dajcie znać w komentarzach.

Apparently You don't need a base coat for those polishes, because have already have it. Did You try to apply those dark Gel Finish polishes directly on the nails? They don't stain? I always get worried with those dark colour that they might discolour my nails. Let me know in comments.


Przypominam też, że ten odcień możecie wygrać u mnie w rozdaniu [klik klik] :) Czasu pozostało niewiele, bo tylko do jutra do północy. Oczywiście dla Was mam nowy, nieużywany egzemplarz. 

***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

35 komentarzy:

  1. Ale śliczny! Od dawna takiego odcieniu szukam,teraz wiem gdzie go dostać :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ! jaki piękny <3 uwielbiam takie kolory, są strasznie kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki krwisty i ognisty :D super kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takim winem to ja bym się z chęcią poczęstowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski kolor, takie klasyczne wino :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co za błysk, co za kolor co za głębia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko się w nim odbija jak w lustrze :p

      Usuń
  7. Bardzo elegancki kolor :) I nazwa ładna, nie spodziewałam się po Avonie takiego polotu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier. Kolor jest cudowny. Jednak u mnie z kryciem było gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moza nakładasz cieńsze warstwy niż ja. Mi wystarczyły dwie taki średnie.
      Chociaż tak jak pisałam, pewnie z trzema cieńszymi byłoby lepiej.

      Usuń
  9. Piękny efekt tafli! Aż żal, że na żaden lakier z tej serii się nie zdecydowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są ciągle dostępne w katalogu ;)

      Usuń
  10. jej piękny ! Taki głęboki

    OdpowiedzUsuń
  11. Błysk fajny ale kolor nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor tak piękny - jeszcze piekniejsze pazurki, które widać są tak bardzo zadbane :))
    pozdrawiam cie serdecznie kochana ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. bardzo ładny, taki wampowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z szybkoschnących lakierów czerwień nałożyłam bezpośrednio na płytkę i niestety odbarwiła mi się płytka na pomarańczowo - z tych z serii gel nie miałam ale chyba bym nie ryzykowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazwyczaj nie lubię takich kolorów, ale ten jest taki elegancki, że aż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolorek,mam podobny z london nail polish? no nie pamiętam jak się nazywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się pięknie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek cudowny :D wino jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love tweed! I'm gonna have to try this soon!

    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  20. Como se llama ese color? Me encanta

    OdpowiedzUsuń
  21. Como se llama ese color? Me encanta

    OdpowiedzUsuń