Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.06.2014

Avon - Gel Finish Sterling

U mnie dzisiaj pokazuje 33 stopnie, a paznokciach mam iście Sylwestrowy lakier. Nie lubię jak jest tak gorąco... Już mi tęskno do zimy :p

I have 33 degrees today and on my nails truly New Years nail polish. I don't like when it's so hot... I already miss winter :p




Sterling to wyjątek w kolekcji Gel Finish, gdzie królują kremy i delikatne shimmery. To takie ciemne, stare srebro o metalicznym wykończeniu. Nie wszystkim może się spodobać, ale przyznaje, że podoba mi się to jak się prezentuje na paznokciach. 
Lakier potrzebuje 2 warstw do pełnego krycia. Nie smuży, ale pierwsza warstwa prześwituje. Schnie dosyć szybko. Konsystencja nieco rzadsza, ale przyjemnie się nią maluje.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)





Sterling is a very special polish in a while Gel Finish collection where we can find mostly cremes and shimmer. It is a very dark, old silver with metallic finish. Not everyone will like it, bit I have to say I do like the way it looks on the nails.
This polish needs two coats for full opacity. Doesn't smudge, but first coat is still see through. It dries pretty fast. The consistency is more runny, but it applies nicely. 
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)

Zdjęcia w słońcu:
In the sunlight:


Podoba się Wam, czy nie bardzo?

Do You like it, or not really?




***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

23 komentarze:

  1. jeszcze go nie użyłam - u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo w moim stylu, a jednak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię takie wykończenie, w każdym kolorze ;) a ten grafit jest wyjątkowo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek, pewnie ślicznie mieni sie w słońku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor i o dziwo nie widać pociągnięć pędzla :) Ja jakoś do lakierów Avon nie jestem przekonana. Kiedyś próbowałam ich innej serii i były fatalne, więc teraz się boję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śladów po pędzelku nie ma nawet przy pierwszej warstwie. Bardzo gładko się nim maluje.
      Z lakierami Avonu trzeba trafić. Niektóre są naprawdę świetne, inne doprowadzają do białej gorączki :p
      Zależy wszystko od koloru.

      Usuń
  7. Taki wyjątek w serii - błyszczy się tak, że robi konkurencję holo :] Nie no z tym stwierdzeniem może troszkę przesadziłam z tym stwierdzeniem, ale blask nieoceniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle bym się w takim kolorze nie czuła ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. kusza mnie te lakiery :) ten jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny lakier z AVON lecz ciut ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzeczywiście był taki podobny kiedyś... nie pamiętam jak się nazywał...

      Usuń
  11. nie przypuszczałabym, że w Avonie są takie fajne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 33 stopnie...zazdroszczę <3 w Krakowie dziś zaledwie 20 :)
    lakier...hmm...nie lubię srebra i złota,sporadycznie jakieś mi się podoba ale takie metaliczne nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę 20 - dla mnie to idealna temperatura.

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam go na paznokciach, ale u Ciebie prezentuje się fenomenalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten kolor, ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń