Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.06.2014

Avon - Gel Finish Red Velvet

Ten lakier będzie idealny na Święta Bożego Narodzenia. Od razu mi się skojarzył z czerwonymi bombkami, łańcuchami... Jest śliczny, choć pewnie nie wszystkim przypadnie go gustu. Poniżej zdjęcia w słońcu.

This polish is gonna be perfect for Christmas. As soon as I saw it I had the image of Christmas ornament in my head. It is a lovely one, though I think not everyone will like it. Below photos in the sunlight.




Konsystencja świetna, kremowa, gładziutka. Jeśli Wam się spieszy wystarczy nałożyć jedną średnio grubą warstwę. Ja nałożyłam dwie cienkie (jak zawsze). Schnie bardzo szybko - gdy skończyłam malować pierwsza warstwę mogłam od razu zacząć nakładać druga. Lakier nie smuży, nie bąbelkuje. Jest po prostu bardzo dobry.
Jeśli chodzi o kolor - to ciemna, nieco winna czerwień z delikatnym frostem. I ten frost pewnie nie każdy polubi. Cale szczęście praktycznie nie widać pociągnięć pędzelka, wiec prezentuje się ładnie.
Pędzelek standardowy - lekko spłaszczony, równo ścięty.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




The consistency is really nice, creamy and smooth. If You are in  hurry You can apply just one thicker coat. I have two thin ones on photo (cause that's how I am used to). It dries very fats - when I finish with the first layer of polish I could already start to apply the second coat. It doesn't smudge or leave bubbles. It generally has a good quality.
If it comes to the colour - it is dark red with a delicate frost. And this frost not everyone will like. At least You cannot see any brushstrokes so it looks really nice.
The brush is standard - flat and, not too large and cut straight.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio).

A teraz kilka zdjęć w naturalnym świetle.

And now some photos on natural day light.







Tak patrzę na niego i przypomniał mi się Kiko Pearly Amethyst... 

And now that I am looking at it I remembered Kiko Pearly Amethyst...


***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

33 komentarze:

  1. no widzisz - jednomyślne jesteśmy... wczoraj widziałam go u Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez widziałam :) Sie zgrałyśmy :p

      Usuń
  2. Mam niemal identyczny kolor z Sensique :) Maluje nim zawsze w okresie swiat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie spodobał mi się kolor z nowej serii lakierów od Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR ma chyba sporo lakierów o takim wykroczeniu... tez mam chyba coś podobnego z serii Paris.

      Usuń
  5. Kolor przepiękny :) Zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj masz rację, że jest zimowy :) Trochę nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczny może i tak, ale taka elegancja sprawdzi się przez cały rok, śliczny jest i ja takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się prezentuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co za cudo :D ja bym jeszcze dodała jakiś biały wzorek i pięknie bedzie wygladac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, podobny avon miał z 10lat temu wtedy lubiłam ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go chyba jeszcze mam! W tych jajkowatch buteleczkach jeszcze...
      Nie sprawdzę, bo został u rodziców, ale rzeczywiście wydaje się być bardzo podobny :p

      Usuń
  11. nie do końca mi się podoba, ale faktycznie do świątecznych zdobień by się nadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w okolicach świąt pojawi się znowu na paznokciach :)

      Usuń
  12. fajnyy :) lubię tą nową edycję gel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem niezła, trzeba im to przyznać.

      Usuń
  13. ja z tych co im się nie podoba ;)
    envy mam w swojej kolekcji i też przekonać się nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Envy jeszcze nie próbowałam, ale w buteleczce bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  14. Lubię takie kolory - póki co mam jeden z Lovely wiec się nie skuszę ale jak nie lubię lakierów z AVON bo z moją płytką kompletnie się nie trzymają to nad tym będę myślała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nakładasz je na jakaś bazę? U mnie te Gel Finish trzymają kwietnie kilka dni. Wiadomo końcówki się ścierają, ale nie jakoś mocno. Sama jestem zaskoczona. Ale ja ZAWSZE nakładam bazę.

      Usuń
  15. Ładny kolor:) jeszcze nie mam
    Żadnego

    OdpowiedzUsuń
  16. W większości nie podobają mi się tego typu kolory, jakoś nie jestem do końca przekonana do błyszczenia ;) Jedyne kolory jakie jestem w stanie znieść u mnie na paznokciach to srebrny i złoty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jest odwrotnie :p Złote i srebrne są ciężkie do noszenia :)

      Usuń