Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.06.2014

Avon - Gel Finish Parfait Pink

Dawno.... bardzo dawno nie miałam tak ślicznego różu na paznokciach. Uwielbiam takie ciemne różowe odcienie i mam ich chyba najwięcej ;) W dodatku lakier jest naprawdę świetny! 

It has been a long while since I had such a gorgeous pink on my nails. And I love those dark pink polishes and I think they are the largest group in my collection ;) Whats more the quality of this one is amazing!



To piąty lakier z serii Gel Finish. Myślę czy aby nie pobił mojego dotychczasowego ulubieńca Marine Blue...
Parfait Pink ma genialną konsystencję, bardzo gładką, kremową, ale nie super gęsta. Dla mnie idealna. Pigmentacja też super. Przy jednej grubszej warstwie wygląda idealnie (tak jak Marine Blue). Ale tym razem nałożyłam dwie cieńsze. Zrobiło się u mnie dosyć ciepło i obawiam się o bąbelki. 
Wysychanie pierwszej ekspresowe. Druga schnie nieco dłużej, ale też bardzo szybko. Połysk nieziemski!
W buteleczce widać sporo srebrnego shimmeru, który na paznokciach znika. Czasami coś tam błyśnie, ale nie jest on mocno widoczny. 
Teraz coś dla miłośniczek stempelków - nadaje się ;) próbowałam... pokażę jutro.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)





This is the fifth Gel Finish polish on blog. And I am wondering if it didn't come out better than my (until now) favorite Marine Blue...
Parfait Pink has an amazing consistency, so smooth, creamy, but not very thick. For me its perfect.
The pigmentation is also great. One thicker coats and You are good to go (just as Marine Blue). But this time I decided to apply two thinner coats. Its getting really warm in here and I am worried about bubbles.
First coat dries super fast. The second one a bit longer, but its still fast. The shine is amazing! 
In the bottle You can see a tiny silver shimmer that disappears on the nails. Sometimes You will see some sparkle, but it's really barely visible.
And now something for stamping lovers - it does the job ;) I have tried... will show tomorrow.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)






***



Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

27 komentarzy:

  1. piękny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go kupiłam dla mamy, ale widzę, że będę go musiała jej podkraść, jeszcze ciekawi mnie to stemplowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro... stempelki jutro :p Sie rozpadało i nie mogę nawet zdjęć zrobić.

      Usuń
  3. śliczny ten lakier ;)
    ja kupiłam ostatnio creme brulee oraz sheer love i jestem nimi zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheer Love tez jest bardzo ładny, chociaż mniej kryjący.
      O Brulee pisałam kilka dni temu.

      Usuń
  4. Wygląda pięknie! Super kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny, muszę sobie taki sprawić na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten połysk to im naprawdę wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko! Dobrze, że te drobinki tak się nie wyłaniają na jego tle, taki jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robi wrażenie! czułam że może być fajny,miałam go na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor ;) a chyba już mówiłam, że zakochałam się w tej edycji Finish gel ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda naprawdę świetnie,a jeszcze lepiej na twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest, ślicznie błyszczy, masz super pazurki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się na niego skusiłam, jest śliczny! Nie pomyślałabym, żeby użyć go do stempelków - muszę niedługo spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ładny ten róż :) szkoda, że bardziej nie widać tych drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny lakier ;) podoba mi się ten shimerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie kolor tego różu jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, super kolorek pasowałby idealnie do mojej sukienki na wesele

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę mi przypomina Flirt od Wibo.

    OdpowiedzUsuń