Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.06.2014

Avon - Anew Reversalist Dual Eye System, krem do pielęgnacji okolic oczu.

Ten kremik miałam już kiedyś, ale recenzji nie doczekał. Wspomniałam o nim jedynie w poście denkowym, że chętnie bym do niego wróciła ze względu na krem, jeśli trochę stanieje. Atrakcyjnej ceny się nie doczekałam, ale doczekałam się go w paczce z produktami do recenzji od Avonu. W międzyczasie cala seria Reversalist przeszła małą metamorfozę. Ponoć zmieniły się nieco składy a niektóre produkty maja również nowe opakowania. Ten krem tez nazywał się inaczej: Rozświetlająco-przeciwzmarszczkowy system pielęgnacji okolic oczu.
Dzisiaj opowiem Wam trochę o tym podwójnym "systemie" do pielęgnacji oczu.

I already had this cream some time ago, but I didnt write a review on it. I only mentioned it in an empty post and that I would love to go back to it of it gets a bit cheaper because I liked the cream. I kept waiting for the good price untill Avon send it to me for a rewiew in one of the parcells. In the meantime the whole Reversalist line was renewed. Apparently the ingredients changed a bit and some products have new packaging as well. This cream had a different name as well: Illuminating eye system.
Today I will tell You a little but about this eye "system".



Avon Anew Reversalist Kompleksowa pielęgnacja naprawcza okolic oczu.

"Kompleksowa pielęgnacja naprawcza okolic oczu na dzień dla osób powyżej 35 roku życia. Zauważalnie odnowiona skóra już po tygodniu, co potwierdza 93% klientów. 
Co robi: 
• redukuje zmarszczki
• przywraca jędrność
• 2 x wiecej nawilżenia*
• ochrona UV 
Jak działa:TECHNOLOGIA TRI-ELISTANEX zapewnia całkowitą odnowę skóry na poziomie komórkowym** i regeneruje skórę właściwą, jednocześnie rekonstruując połączenia pomiędzy warstwami skóry. Produkcja elastyny i aktywiny spada wraz z wiekiem w wyniku czego skóra traci zdolność do samoregeneracji, co powoduje pojawianie się zmarszczek i utratę jędrności. TECHNOLOGIA TRI-ELISTANEX powoduje wzrost produkcji elastyny i aktywiny, zmarszczki zostają zredukowane, a skóra odzyskuje jędrność. Jak używać: Stosować każdego dnia na dokładnie oczyszczoną skórę. Dla optymalnego rezultatu zalecane jest stosowanie pełnego, 3-stopniowego systemu (mleczko do oczyszczania skóry, krem do twarzy, kremy pod oczy).
* W porównaniu z poprzednią wersją kremu ANEW REVERSALIST
**na podstawie testów in-vitro"



Opakowanie: mały szklany słoiczek z plastikową nakrętką, która kryje w sobie balsamik. Pojemność słoiczka to standardowe 15 ml, natomiast balsam wazy 2,5 g. Niby mało, a jednak wystarcza :)
Całość zapakowana jest w kartonik i zafoliowana.
Konsystencja: O ile dobrze pamiętam, to poprzednia wersja kremu była nieco treściwsza, co mi osobiście odpowiadało. Teraz krem jest lżejszy i trochę rzadszy. Dobrze się rozsmarowuje, nie roluje się. Wchłania się tez szybciej i pozostawia taka delikatną, nawilżającą warstewkę. Jako że ja używam kremu pod oczy tylko na noc w zupełności mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Lube te treściwe kremy, bo lubię czuć, ze coś nakładam i przez cala noc będzie działało :) Wydajność dobra - mi takie kremy wystarczają na kilka miesięcy.
Balsam jest twardy, ale kremowy. Przypomina trochę produkty do ust w puszeczkach. Konsystencja jakby silikonowa, śliska a jednocześnie pudrowa. Do końca się nie wchłania, pozostawia delikty film. Tej części kremu używam na dzień i nie przeszkadza on w nałożeniu pudru, czy podkładu. Jest tez bardzo wydajny. Już widzę, ze wystarczy mi na dłużej niż krem.




Zapach: Krem pachnie trochę chemiczne, delikatnie. Zapach charakterystyczny dla tej serii. Przy nakładaniu nie jest mocno wyczuwalny i nie drażni nosa czy oczu. Balsam wg mnie jest bezzapachowy.
Działanie: Ponownie zacznę od kremu - pierwsze co zauważam to nawilżenie. Jest świetne. Nie jest to bardzo lekki krem-żel, wiec tego w sumie bym się po nim spodziewała. Z reszta tak jak i poprzednia wersja spełnia moje oczekiwania. Jako osoba w przedziale wiekowym 30+ oczekuje też działania przeciwzmarszczkowego i wygładzającego. Wygładza? Tak. Zapobiega powstawaniu zmarszczek? To byłabym w stanie stwierdzić po wieloletnim stosowaniu produktu na jedno oko i po latach porównaniu go z drugim :p.
Jeśli chodzi o ten balsam, to wg ulotki ma rozjaśniać cienie po oczami. Z tymi nie mam problemu, wiec nie wiem czy rzeczywiście działa na dłuższą metę. Dla mnie on wygląda jak rozświetlacz :) I w sumie tak go stosuje. Nakładam czasami w okolice oczu, trochę na kości policzkowe i pod luk brwiowy. Wygląda bardzo ładnie. Nie tandetnie, czy brokatowo.
Dodatkowo wygładza skore wokół oczu.
Czy kupię ponownie? Tak, jeśli w końcu trafi się odpowiednia okazja. Chociaż dla mnie mogły to być sam krem, bez tego balsamu.
Dla zainteresowanych w katalogu 9 (obecnym) jest on w cenie 25 zł [klik klik], co jest całkiem dobrą ceną :)




Avon New Reversalist Complete Renewal Dual Eye System.

The packaging: a small glass jar with a plastic cap that hides the balm. Capacity of a jar is a standard 15 ml and balm weighs 2.5 g. Doesnt seem much, but it is enoug :)
The set is packed in a cardboard box and foiled.
Consistency: If I remember correctly, the previous version of the cream was a bit more substantial, which suited me fine. Now the cream is lighter and a little thinner. Well applies well, doesnt split. Absorbes faster too and leaves a delicate, moisturizing film. Since I use eye cream only at night itcompletely doesn't bother me at all. I actually like those thicker creams, because I like to feel that I apply sompething that will worl all night long :) Efficiency is good - it will last me for a good several months.
The balm is hard, but creamy. It reminds some lip products in those little tins. Consistency a little silicone, slippery, and powdery in the same time. It doesnt not absorb completly. It leaves a very thin film. This part of the cream I use for the day and it does not colide with the powder or primer. It is also very efficient. I can already see that it will last me longer than cream.
Fragrance: The cream smells a little artificial, but gently. It is very characteristic of this Avon line. It is not very noticeable while applying and doesnt bother the nose or eyes. The balm for me is fragrance free.
Result: I'll start from the cream again - the first thing I notice is hydration. It's great. It is not a light cream-gel, so that was my expectations anyway. But just as the pervios version of the cream it meets my needs. As a 30+ girl I also need some smoothing and anti wrickle results. Smooths? Yes. Prevents the the wrinkles? I would be able to tell after many years of use of the product in one eye, and then comparing it with the other eye: p
If it comes to the balm accordinf to the leaflet it is suposed to brighten the unde eye area. I dont really have problems with the shadows, so I do not know whether it actually works in the long run. To me it looks like a highlighter :) And thats how I use it. I aply a little bit under the eyes, a little on the cheekbones and under the brows. It looks very nice. So I guess it does brighen up :)
It also smoothes the skin around the eyes. 
Will I buy it again? Sure, when the price is nice :) But for me it couldnt be just the cream, withput the balm.


Na górze krem, na dole balsam - widzicie nierozświetlenie?
Ceam on top and balm on the bottm - can You see the highliting effect?

Skład (i data urodzenia)/Ingredients (and birth date):




Trochę się rozpisałam dzisiaj, ale to tak jakby recenzować dwa produkty na raz.

This is a pretty long post, but it was like reviewing two products in one go.


***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

10 komentarzy:

  1. Mam krem na dzień i na noc, ten mnie jakoś nie pokusił ;) w sumie nie było go w zestawie ;) zwrócę na niego później uwagę skoro taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubię :) Ale przeglądałam opinie na wizażu i ponoć niektóre dziewczyny szczypie...

      Usuń
  2. ja go kupiłam za 28zł dawno temu, ale już nie mam. naczytałam się o nim samych pozytywnych rzeczy. Że jaki on wspaniały itd.. A tak rzeczywistości to zwykły krem który dzięki rozświetlającej formule automatycznie rozjaśnia miejsca pod oczami. Wtedy jak go używałam byłam zadowolona, ale już raczej go nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie krem jest dobry i robi to, czego od kremu pod oczy oczekuje. Bez balsamu rozświetlającego mogłabym żyć :) To chyba on ma rozjaśnić skore pod oczami. Optycznie rozjaśnia, ale jak pisałam, nie wiem czy działa na dłuższa metę, bo nie mam problemow z cieniami.

      Usuń
  3. słoiczek to dobra sprawa,wygląda wtedy bardziej rasowo,ekskluzywnie. co do samego kremiku to raczej bym się na niego nie pokusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rasowy to on jest :p
      Krem oczywiście nie wszystkim musi odpowiadać :)

      Usuń
  4. ciekawy produkt, ja bardzo lubię z Avonu taki podwójny krem pod oczy i na łuki brwiowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go kiedyś miałam :) I tez wystarczyłby mi sam krem, bez tego żelu :p

      Usuń
  5. Sam krem wydaje się całkiem ciekawy, a rozświetlacz wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj odebrałam paczkę z tym kremem. Na noc i na dzień czekają w zapasach.

    OdpowiedzUsuń