Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.05.2014

Zużyte w kwietniu. Finished in April.


Nareszcie uporałam się z kwietniowym denkiem. I tak sobie myślę, że gdybym obcięła włosy bardzo krótko, to zaoszczędziłabym sporo kasy...

I finally took care of the April's empties. And I have been thinking that If I'd cut my hear really short I'd save lots of money...



Włosy:
1. Woda pokrzywowa - nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
2. L'Oreal Elseve szampon przeciwłupieżowy - kupie ponownie. [pełna recenzja]
3. Yves Rocher szampon odżywczy z wyciągiem z owsa - bardzo intensywnie pachnie przez co B. nie chciał go używać. Ale dobrze myje, nie wysusza. Zwykły codzienny szampon. Nie kupię ponownie.
4. Avon serum na zniszczone końcówki - kupie ponownie [pełna recenzja]
5. Marion olejki orientalne odżywienie włosów - pięknie pachnie, wygładza i nabłyszcza. Ułatwia rozczesywanie i zapobiega puszeniu. Czyli robi to, co lubię. Szkoda, ze jest takie male i szybko się kończy. Kupię ponownie.

Hair:
1. Nettle water - I ill not buy it again [full review]
2. L'Oreal Elvive anti dandruff shampoo - I will buy it again [full review]
3. Yves Rocher nourishing shampoo with oat extract - very intensive fragrance. Because of that B. didn't want to use it. But it wishes well and doesn't dry the hair. Just a normal daily shampoo. Will not buy it again.
4. Avon dry ends serum - will buy it again [full review]
5. Marion oriental oils hair nourishing - beautiful fragrance! It smoothes the hair, shines them, helps brushing and stops all the frizz. So it does what I like them to do. Pity it is so tiny and ends fast. I will buy again.


6. Timotei odżywka Lśniący Blask z olejkiem sezamowym - mało wydajna, ale wygładza włosy. Chociaż nie aż tak, jakbym tego chciała. Ladnie pachnie, konsystencja gęsta. Nie kupię ponownie.
7. Nivea odżywka odbudowująca Long Repair - ta za to była świetna! Bardzo gęsta, mega wydajna, bo świetnie rozprowadza się na włosach, lekko spienia. Wygładza, odżywia. Kupię ponownie.
8. Pilomax maska do włosów farbowanych jasnych - bardzo gęsta i wydajna. Odżywia włosy, ale mogłaby bardziej je wygładzać. Tą wygrałam w rozdaniu. Nie kupię.
9. Avon Naturals pielęgnacyjno-naprawczy balsam do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes - już dłuższej nazwy nie mogli wymyślić :p. Bardzo rzadka! Pudełko kompletnie się tu nie spisuje, bo maska się z niego wylewa. Przez do jest tez mało wydajna. Ale działanie ma całkiem dobre. Nie kupię ponownie.

6. Timotei Shine Recharge hair conditioner with sesame oil - very inefficient, but smoothes the hair. Not as much as I would like to though. Smells nice and has thick consistency. I will buy it again.
7. Nivea Long Repair hair conditioner - this one was awesome! Very thick and very efficient because it applies on the hair well and foams a bit. Makes the hair smooth and moistured. I will buy it again.
8. Pilomax hair mask for coloured hair - very thick and efficient. It nourishes the hair, but could leave them smoother. I won this one in giveaway. I will not buy it.
9. Avon Naturals care & repair conditioning balm chamomile & aloe Vera for normal/damaged hair - couldn't they think of any longer name? It is very runny! And the box in this case it a complete failure, 'cause it simply pours out from it. Inefficient, but it give a nice result. I will buy it again.


Twarz:
10. Avon Naturals oczyszczająca maseczka do twarzy dzika róża i aloes - nie kupię ponownie [pełna recenzja]
11. BeBeauty pure perfect żel peelingujący - bardzo przyjemny produkt do oczyszczania twarzy. Prawdziwy żel peelingujący - drobinek jest dużo, ale nie są tak ostre jak w scrubach. Nie pieni się, jest wydajny. Zapach delikatny. Kupię ponownie.

Face:
10. Avon Naturals dog rose & aloe Vera cleansing face mask - will not buy it again. [full review]
11. BeBeauty pure perfect peeling face wash - very nice face product. It is a really peeling cleanser. The particles are not as strong as in scrubs, but there is quite a lot of them. Doesn't foam, efficiency good, nice fragrance. I will buy it again.


Ciało:
12. Ziaja kozie mleko krem do rak - kupię ponownie [pełna recenzja]
13. Oriflame Swedish Spa body scrub - nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
14. Avon Cocoa Butter body butter - nie kupię ponownie [pełna recenzja]
15. probki: Avon City Ruch i Premiere Luxe - żadnego nie kupię.

Body:
12. Ziala Goats milk hand cream - I will buy it again [full review]
13. Oriflame Swedish Spa body scrub - I will not buy it again [full review]
14. Avon Cocoa Butter body butter -  I will not buy it again [full review]
15. samples: Avon City Rush and Premiere Luxe - I will not buy any of them.

To tyle. Miałyście któryś produkt?
That's it. Did You have any of those products?

A po południu zapraszam na kolejny manicure :)
And in the afternoon I'll have another manicure for You :)

22 komentarze:

  1. Ogromne denko ja mam problem zeby zużyć jedne szampon na miesiac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myje włosy codziennie i używam szamponów razem z Lubym. Wiec chce czy nie, to się szybko zużywają...

      Usuń
  2. znam tylkożel z Bebeauty który bardzo lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę swoją ulubioną odżywkę z Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię serum do końcówek z Avon. Odżywka Nivea też jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie włosy zdominowały Twoje denko :) Miałam tylko krem Ziaji i żel do mycia z Biedronki, ale inne wersje :P W każdym razie Ja swoje też polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Marion mam olejek ale mam wrażenie że Biosilk lepiej się sprawdza :) Denko fajne ale jakoś nic z niego nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę sporo znajomych mi produktów, sporo tego uzbierałaś. Mi od jakiegoś czasu również udaje się co nieco wykończyć a zwykle graniczyło to z cudem więc jest wporzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kupic ten peeling z bebeauty ale nie znalazłam go w swojej biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby go wycofali|? Niedawno jeszcze je widziałam...

      Usuń
  9. Jedynie serum do włosów avonowe miałam, kilka buteleczek;) lubię je i regularnie do niego powracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam kilka... używam go od przynajmniej 6 lat :)

      Usuń
  10. Mam maskę z avonu i pudełko jest rzeczywiście tragiczne. Mam ochotę na olejki orientalne odżywienie włosów z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie same włosowe produkty :D (no z małymi wyjątkami :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bardzo lubię Long Repair ;)
    serum z Avonu to również mój stały bywalec, teraz kupiłam to nowe, "gładkość jedwabiu" chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod numerkiem 11: peeling- faktycznie wygładza i oczyszcza?:) Czy to tylko taki blef jak na większości opakowań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygładzał i dosyć dobrze oczyszczał - nie używałam go do zmywania makijażu oczu, ale puder i inne syfy zmywał. Nie wypoleruje buzi jak mocny peeling, ale czuć te drobinki. Dla mnie był super.

      Usuń
  14. a ja polubiłam się z maską pilomax

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :) Ostatnio zaczęłam właśnie poznawać szampony YR :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam ta maske z avonu oraz kozie mleko obydwa produkty sie swietnie u mnie spisaly :)

    OdpowiedzUsuń