Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.05.2014

Złote naklejki od BPS. Gold decals from BPS.

Po raz pierwszy miałam problem ze zmyciem naklejek wodnych. Piękne są i łatwe w obsłudze aż do momentu ich usunięcia :p

For the first time I had problem removing water decals. They are lovely and easy to use untill the moment of changing You manicure :p




Ale po kolei. Bazą jest tu lakier Kiko 242 Pearly Amethyst. Po dwóch dniach noszenia go samodzielnie postanowiłam ozdobić go tymi oto złotymi naklejkami wodnymi, które otrzymałam od Born Pretty Store. Wycięłam zatem tylko te elementy, które mnie interesowany, namoczyłam w wodze, nakleiłam, pokryłam top coatem i cieszyłam się pięknymi paznokciami. Gdy chciałam już wszystko zmyć okazało się, że jest to takie łatwe :p Zmywacz zmył lakier i zloty kolor z naklejek, ale nie usunął tego co było pod naklejka. Nie wiem czy to folia, czy może jest to klej, który tak mocno przytwierdził lakier do paznokci. Ale naprawdę musiałam się natrudzić, żeby to zmyć.
W sumie całkiem fajnie to wygląda :p




The base is a  Kiko 242 Pearly Amethyst. After two days of wearing it on its own I decided to add those gold decals I received from Born Pretty Store. I cut out only the elements I was interesting in, sokaed them in water, stuck to the nails, applied top coat and was enjoying my new manicure. But when I wanted to remove everything it wasn't so easy. The removed took care of the polish and the gold colour but didn't remove what was under the decals. I dunno if its the foil or some glue that glued the polish so hard to the nails, but I really had a problem getting rid of it.
In the other hand it looks quite cool :p


w słońcu/full sunlight

Same naklejki są bardzo ładne, a na jednym arkuszu mamy złote i czarne wzory. Jest też całkiem sporych rozmiarów. Spokojnie wytarczy na kilka razy. Mozna je worniezz uzyc jako naklejki calopaznokciowe.
Możecie je zamówić TU jeśli nie obawiacie się zmywania ;)
Pamiętajcie o 10%  kodzie zniżkowym BAVQ10.


The decals itself are very pretty and on one sheet we have gold and black patterns. It is also quite large and will last for a few manicured. You can also use them as a full nail decals.
You can order them HERE if You are not afraid of removing ;)
Remember about 10% discount code BAVQ10.


***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

15 komentarzy:

  1. Haha ;) tez mi się tak zdaza nieraz no calkiem nieźle wygląda na "golym" paznokci u ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie z tymi naklejkami, a po zmyciu wystarczy nałożyć top i masz kolejny mani ;))) trochę lipa, że się zmyć nie chcą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. pewnie i bez top coatu wytrzymałyby tydzień :p

      Usuń
  3. Jakie eleganckie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały tuning i drugi mani gotowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki idealnie pasują do lakieru bazowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te naklejki i super pasują do tego koloru bazy. Po za tym nawet te zmyte są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię tego zmycia się naklejek, ale u Ciebie i takie wyglądają mega gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skojarzyło mi się z dawnymi epokami, taka "królewska elegancja" piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te naklejki, nawet to co z nich zostało bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha :D Fajnie to wygląda po zmyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, nawet po zmyciu efekt całkiem fajny, hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt świetny - a po usunięciu też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, ze naklejki tak doskonale trzymają sie płytki :) I przyznaję, że obłędnie wygląda ten wzór na golutkich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń