Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.05.2014

Zmiany. Changes.

Tylko na blogu ;) Szukałam jakiegoś ładnego szablonu na bloga przez ostatnie parę dni. Kilka mi się podobało, ale gdy próbowałam ich użyć okazało się, że nie mogę zmienić ich szerokości, albo niektóre gadgety kompletnie się porozjeżdżały... Zostawiłam wiec mój stary szablon nieco go zmieniając.

But only on blog ;) I was looking for some nice template for my blog for the past few days. I found a few I liked, but when I tried to use them I found out that I cannot change the width of them... or some gadgets completely fell apart... I stayed with my old one the changing it a bit. 


Wszystko z lewej strony przerzuciłam na prawą... kilu rzeczy zmieniłam, inne bardziej uporządkowałam. Zmieniłam odrobinę czcionkę i kolory. 
A co najważniejsze i na czym mi najbardziej zależało, to od dzisiaj wszystkie posty na stronie głównej będą w skrócie, czyli pojawił się przycisk "czytaj dalej". Teraz strona powinna się szybciej lądować i będzie mniej przewijania, aby zobaczyć kolejnego posta. Wiem, że niektóre moje posty potrafią być naprawdę długie. Co o tym myślicie?

The whole left side I moved to the right one... I got rid of some thing, other got sorted. I changed a bit the letters and colours.
And whats more important and what I wanted the most is that from now on all the post on the main page will have "read more" button. The page should load faster now and there will be less scrolling to see the next post. I know that some of my post can be pretty long. What do You think about that?

Dla przypomnienia - tak wyglądał blog przed zmianami i po.

To remind You - that's how it looked like before and after the changes.



Jak Wam się teraz podoba? Wiecie jak dodać to zwijanie postów "czytaj dalej" do wszystkich postów na raz? Czy jest to możliwe?

How do You like now? Do You know how to ad this "rad more" button to all existing posts in one go? Is it possible?

11 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ładniej teraz. wszystko uporządkowane;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie ma tak łato każdy post musisz ręcznie zrobić i oddzielić ;) sama swoje tak robiłam, musisz zdecydować w każdym poście gdzie chcesz oddzielić ;) powodzenia ;)
    Fajnie teraz jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się własnie obawiałam. Kilka oddzieliłam, ale miałam nadzieje, ze można jakoś za jednym zamachem :p

      Usuń
  3. zwijanie postów musisz dodawać za każdym razem - ale zobaczysz - wejdzie Ci to w przyzwyczajenie :)
    zdecydowanie lepiej teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie teraz, z czytaj dalej też się zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez się teraz bardziej podoba...tzn, jest tak przejrzyście teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno da się dodać czytaj dalej do wszystkich postów po określonej liczbie znaków, kiedyś widziałam tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obecny wygląd podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiany może i nie drastyczne ale na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest hm.. wygodniej i bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń