Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.05.2014

Zazdrosnica i papuga! Jealous copy cat!

Taka to ja niedobra jestem. Pozazdrościłam Ines jej pięknych kwiatków i sama chciałam takie mieć :p

That's how bad I am. I envied Ines her pretty flowers and I wanted to have the too :p



Kwiatki zmalowane czarną farbką akrylową i cienkim pędzelkiem na Frankenie, który pokazywałam TU. Gdy farbka wyschła nałożyłam top coat Catrice Quick Dry&High Shine. Ot cala filozofia. 
Szalenie mi się takie drobne kwiatuszki podobają. A teraz zapraszam na zdjęcia i życzę milej niedzieli.


I painted those with a thin brush and a black acrylic paint on top of a Franken polish I was showing You HERE. When the paint dried I applied Catrice Quick Dry&High Shine top coat. And that's it.
I love those tiny flowers! And now enjoy the photos and have a good Sunday.





Oczywiście zapraszam na bloga Ines. Ma dziewczyna pomysły :)

Of course You are more than welcome to visit Ines blog. she has some really cool ideas :)

18 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo ładnie i wiosennie, te niebieskie drobinki dodają dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kwiatuszki zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ^_^ To wspaniały komplement gdy można kogoś zainspirować swoją twórczością bo znaczy to, że na prawdę ogromnie Ci się spodobało moje mani :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie zmalowałaś, od razu na myśl przyszła mi płytka MoYou mother Nature 02 ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. dały fajny kontrast tej słodkiej bazie, teraz jest tak "niepokojąco", mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne! cudne połączenie, śliczny malunek

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie, mogłabym patrzeć na ten mani godzinami ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awh, these are absolutely beautiful! Love them and also your beautiful franken polish! There are some colours and brands out there that are not available in my country. If I can't find a dupe, I'll definitely try frankening them too hahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń