Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.05.2014

Wszystko niebieskie. Everything blue.

Dawno dawno temu za górami za lasami pokazywałam Wam naklejki wodne jakie otrzymałam ze sklepu  KKcenterHk.
Cały arkusz zawierał kolorowe motyli. Wówczas użyłam jedynie czerwonych i manicure z nimi możecie zobaczyć TU. Potem naklejki przeleżały w pudelku, aż sobie o nich przypomniałam. Pasują idealnie do lakieru Bell który miałam na paznokciach. Ale tym razem użyłam tylko niebieskich :)

Long long time ago I was showing You water decals that I received from  KKcenterHk shop. The sheet was filled with colorful butterflies. Back then I used only the red butterflies and the manicure You can see HERE. Then they spent lots of time in a box until I had the blue Bell polish on and remembered that I have blue water decals that will fit perfectly. 



Niebieski lakier Bell Ladycode 32 [klik] pozostawiłam na 3 paznokciach. Dodałam jedynie srebrne ćwieki. Na dwa środkowe nałożyłam jedna (!) warstwę białego lakiery Easy Paris 02. Gdy ten wysechł powycinałam wszystkie niebieskie motylki i nałożyłam na paznokcie Pokryłam top coatem i gotowe.





The blue Bell Ladycode 32 [click] polish I left on 3 nails. I just added some silver studs. On the two middle polishes I applied one (!) coat of white polish Easy Paris 02. When it dried I cut out all the blue butterflies and applied randomly. Everything sealed with top coat.




Przypomnę, że motyli możecie nabyć TU a ćwieki TU.
You can buy those butterflies HERE and the studs HERE.


Pamiętajcie tez o 10% kodzie zniżkowym: polish-my-nail 
Remember about the 10% discount code: polish-my-nail 











***



Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.






***

Przy okazji chciałabym Wam podziękować :D Dzisiaj moja strona naliczyła sobie 250 000 wejść. A liczna obserwatorów sięgnęła 600! 
Szykuje coś dla Was z tej okazji... szykuje. Bądźcie cierpliwe :)




And by the way... I would love to thank You all now :D Today my blog reached 250 entries. And there is 600 of You fllowing my blog here.
Thank YOU :)

32 komentarze:

  1. przepiękne motylki! :) ps. też mi się te lakiery Ladycode podobają, zaopatrzyłam się kiedyś w aż 3 sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę takie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny musi być ten biały! a motylki są przeszłodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne motyli no i połączone jak zwykle bajecznie z resztą :) biel zaskakuje, świetnie!
    no i gratuluję ładnych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylki wyglądają super, fajnie pasują do niebieskiego lakieru Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te naklejki z motylami, jedne z ładniejszych jakie widziałam :-) No i gratki za bloga :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakim cudem wcześniej do Ciebie nie wpadłam? Bardzo podoba mi się Twój paznokciowy styl! Motylki świetne, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji używać naklejek wodnych, muszę spróbować. :) Co to za biały lakier? Nigdy o nim nie słyszałam! Ale wujek google zaraz pomoże. ;)
    I jak najbardziej pokażę ten lakier z Essence, może jakoś w przyszłym tygodniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeeej! Ale świetnie wyglądają :D Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny wzór naklejek :) I wspaniale połączone wszystko w całość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wszystko razem wygląda, uwielbiam takie odcienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham kocham kocham! świetne te naklejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to razem wygląda. i te motylki są świetne! chyba muszę je mieć ;)
    no i gratuluję takich ładnych liczb. na pewno szybko będą rosły! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne motylki :)
    gratuluję okrągłej liczby!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest ten lakier :d teraz żałuję, że przeszłam obok nich obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski to zawsze dobry wybór :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne połączenie! Niebieski z białym zawsze dobrze współpracują, a motyle wyglądają mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice mani! Congrats on 600 followers :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie kochane motylki! I jeszcze niebieskie <3 Uwielbiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdobienie ! motylki dodają niezwykłego uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne te motylki ;) Cała kompozycja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie te motylki! no i w ogóle wszystko niebieskie - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, fantastycznie, dla mnie wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale one cudowne :) !! zakochałam się na poważnie ^^

    OdpowiedzUsuń