Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.05.2014

Sneak Peak - Avon Gel Finish nail polish.

Zobaczcie co Was czeka w najbliższym czasie :)

Have a look what's waiting for You in the upcoming weeks :)


Kolekcja Gel Finish to 24 nowe odcienie, które pojawiły się w ofercie Avon. Małe zbliżenie na kolory wraz z nazwami.

Gel Finish is a new nail polish line that was launched by Avon. A little closeup for the 24 new colors with names. 





Nie wiem czy to błąd, czy tak już zostanie, ale nazwy lakierów znajdują się tylko na kartonowym pudełeczku, w które są zapakowane. Na naklejce na spodzie buteleczki jest tylko kod (zazwyczaj była nazwa). Jakby nie patrzeć mało to wygodne. Dlatego mam tu dla Was male zestawienie :)

I dunno if it's an error or if it's gonna stay like this, but polishes names are only on the paper boxes that they are packed with. On the little sticker on the bottom of the bottle is just a code (normally there was a name). Not very handy, isn't it? That's why I have here a list with codes and names for You :)


Od czego by tu zacząć ? :)
Now where do I start? :)

35 komentarzy:

  1. Jej jaka niesamowita ilość lakierów! Czekam na testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sie nie mogę doczekać :) Juz jutro poleci pierwszy.

      Usuń
  2. o nie, znowu jakieś nowości... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skończyłam na tylko na 8 sztukach z nowej serii :-P Doszłam do wniosku, że wiele z nich jest identycznych w kolorze do tych co już tam kiedyś wyszły.. no a róże to z miejsca wykluczyłam z zakupów :-P
    Natomiast i tak z wielką chęcią pooglądam sobie swatche pozostałych :-) Może pożałuję, że nie ich wzięłam... (btw, kupowałam na miejscu, w COK nie było ,,Fire Cracker", muszę go zamówić następnym razem :-()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 to i tak sporo :)
      Racja, ze te czerwienie są do siebie bardzo podobne. Wg mnie mogliby zamiast jednej dać jakiś mocny, granat bo tu takiego brakuje. Albo połyskująca czerń...
      Ale i tak mi się wszystkie podobają :D

      Usuń
  4. O mamo! Rzeczywiście, ciężko zdecydować, od czego zacząć, przy takich zasobach! :-)

    Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę losowała z zamkniętymi oczami :p

      Usuń
  5. ...Royal Vendetta jest przecudowny :) Przeważnie nie zamawiam lakierów z Avonu (nie lubię sugerować się jedynie zdjęciem, wolę wziąć buteleczkę do ręki, odkręcić...), ale kolorki bardzo kuszą :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem Royal Vendetta będzie pierwsza :)

      Usuń
  6. Ja już dwa do siebie przygarnęłam: candy apple i parfait pink ^^ Ale nie mogę się doczekać aż pokażesz inne, bo chciałam jeszcze parę kupić :) Też zauważyłam brak nazw - trochę głupi błąd...
    Ja bym chciała najpierw zobaczyć Royal Vendeta, najchętniej obok Marine Blue ;) Ciekawią mnie też te frenchowe pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Royal Vendeta jest bardzo podobny do On Point Blue (pokazywałam na blogu). Natomiast Marine Blue to taki ciemny, brudny niebieski wpadający w Teal. Calkiem inny :)
      Powolutku pokażę je wszystkie, bo sama jestem mega ciekawa co Avon wymyślił tym razem.

      Usuń
  7. zazdrość, zazdrość czuję :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pozazdrościć tych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, ile lakierów! Zapas na całe życie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie dzisiaj widziałam ich reklamę, ciekawe co to za cuda. lavender sky moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie nowości :D jak nie zbankrutować? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardym trza być nie mietkim :p

      Usuń
  12. noł łej, kupiłaś wszystkie?! ja mam royal vendetta, aktualnie na paznokciach, piękny jest! a poza tym fabolous i orange crush :)
    i głupio, że nie ma nazw na buteleczkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam to testów :)
      Mam jeszcze inne lakiery Avon tez nowsze i tez nie maja nazw tylko numerki/kody. Ciekawe dlaczego to zmienili. Chyba sobie naklejki porobię z nazwami.

      Usuń
  13. przeboskie kolorki, miłego testowania ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. póki co opieram się im... pewnie zmienię zdanie, jak zaczniesz je pokazywać ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę oglądać Twojego bloga :D Zrujnuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już od dłuższego czasu zauważyłam, że na butelkach są kody a nie nazwy w avonie :) Jeśli chodzi o te lakiery to ja nie mam jeszcze ani jednego, jakoś tak żaden nie wpadł mi w oko w katalogu, ale widząc te butelki na żywo to 2 mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które dwa? Ja na samym początku chciałam tylko Envy i Glimmer :)

      Usuń
  17. ale tego dużo! ;) drugi rządek podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  18. pokaźna kolekcja nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe kolory choć nie przepadam za lakierami z Avonu. U mnie krótko trzymają się na paznokciach i odpryskują po kilku godzinach (choć może nie wszystkie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cale szczecie ja nie mam problemow z ich trwałością :) A nakładasz je na jakaś bazę?

      Usuń
  20. I hope I can find these polishes in my country, because some of them caught my attention and I really want to try them!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolorki! Ale ciekawe jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piszę to pewnie już kolejny raz- ale jeszcze nigdy nie miałam lakieru Avon (no chyba jakieś 10 lat temu!).
    Czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
  23. pastelowe mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń