Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.05.2014

Sally Hansen - Ivory Skull

Kolejny biały lakier, którego i tak nie będę nosić samodzielnie. Jednak każda miłośnicza lakierów wie, że dobry biały lakier to podstawa. Dlatego mam ich kilka i chyba mi wystarczy :)

Another white polish that will never wear on its own. But every nail polish lova knows that a good white lacquer is a must. That's why I have a few of them and I think I'm done :)



Ivory skull to bardzo czysta, delikatna biel. Nie ma żadnych drobinek, a jej odcień nie jest kredowy, a taki miękki. Przyjemnie się nią maluje, konsystencja średnio gęsta - trzeba uważać na skorki. Na zdjęciach widzicie 2 warstwy. Pierwszą nałożyłam cieńszą i mega szybko wyschła. Pozostały smugi i prześwity, ale nie oczekujmy cudów. Druga jest grubsza i w sumie też nie było problemów z wysychaniem. Oczywiście zajęło jej to trochę więcej czasu, ale nie jest źle. Po dosyć krótkim czasie można już normalnie funkcjonować, ale trzeba uważać, aby nie przywalić czym ostrym w paznokcie, bo można sobie narobić odcisków jeszcze przez jakąś godzinę. 
Kolor został wyrównany, biel ładnie pokryła paznokcie. Przy nieco cieńszych warstwach potrzebne byłyby trzy.
Pędzelek z lakierów Complete Salon Manicure jest w moim typie. Nie jest tak miękki jak w lakierach Essence, ale równie szeroki i zaokrąglony.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)



Ivory Skull is a cream, delicate white shade. There is no shiny bits in it and it is not a chalk white, but kinda soft. It applied nice, the consistency is medium-thick. You cave to be careful not to flood the cuticles. On photos You can see two coats. The first one I applied  thinner and it dried in no time. It left smudges and see-though patches, but let's not expect miracles. The second one is thicker and also there was no problem with drying. It took a bit more time of course but it wasn't bad. After  a while You do all the things You's normally do, but be careful not to bang anything sharp cause You might get marks on Your nails.
The colour is even and white is completely opaque. If You prefer thin coats You might need to apply three of them.
I really like the brush in the Complete Salon Manicure like. It is so my type. It's not as soft as in Essence polishes, but it is also wide and rounded.
On photos: 2 coats _ base coat (Avon Gel Base Coat)


w sloncu/full sulight

13 komentarzy:

  1. bardzo lubię biały :) szkoda, że tym kolorem ciężko się maluje bynajmniej mi;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bo nie taka kredowa ta biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę białych lakierów, u kogoś mi się podoba, ale u siebie absolutnie nie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam biały ale nie "goły" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny szukam takiego pieknego odcienia bieli wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  6. będę o niej pamiętać jak będę szukać bieli, na razie mam kilka w zapasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się muszę w jakąś dobrą biel zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się dobrą bielą pod zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem jak patrzę na biały lakier myślę dlaczego ja w swoich zbiorach jeszcze nie mam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda na paznokciach :) lubię białe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze żadnej bieli w swoich lakierowych zasobach nie posiadam, ale nie ukrywam, że kusi mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku nienawidzę jak lakier jest niby suchy ale jeszcze mokry, myślę że przez to bym się z tym lakierem nie polubiła niestety :(

    OdpowiedzUsuń