Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.05.2014

Perfecta - peeling gruboziarnisty. Coarse grain scrub.

Jakiś czas temu całkiem przypadkiem robiąc zakupy w jednej z aptek internetowych wrzuciłam do koszyka ten oto peeling. Chciałam spróbować czegoś nowego, a akurat peeling mi się kończył. 
Znacie to uczucie, kiedy próbujecie nowy kosmetyk w sumie nie wiedząc czego się po nim spodziewać, a okazuje się że jest on tym, czego szukałyście? :)

Some time ago while I was shopping in one of the online pharmacies I added to my basket this scrub. I just wanted to try something new and my old scrub was about to end. Do You know the feeling when You try out for the first time a new product not knowing what expect and it becomes exactly what You were looking for? :)

Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie Peeling gruboziarnisty z minerałami morskimi i drobinkami orzecha


"Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej.

Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.

Zwiększa skuteczność kremów i maseczek. "


Opakowanie: Miękka, mała tubka z zamknięciem na "klik" Pojemność 60 ml.
Konsystencja: jest to lekki krem z dużymi, i mocno ścierającymi drobinkami. Na początku myślałam, że jest ich trochę mało i przy tej rzadkiej jak na peeling konsystencji nie będzie dobrze ścierał. Ale myliłam się. Jest to bardzo mocny peeling. Chyba najmocniejszy jaki miałam i mi to pasuje. Na twarzy nie pieni się, nie maże... krem praktycznie znika i pozostaje nam sam gruby "piach". Produkt jest też wydajny.
Zapach przyjemny, trawiasty, nie jest intensywny. Lubię takie.
Działanie: to jest to czego szukałam. Jak już wspomniałam jest to bardzo mocny produkt i nie polecałabym go osobom o bardzo wrażliwej, czy naczynkowej cerze. Drobinki są ostre i nie trzeba mocno pocierać aby wykonać peeling. Przyjemnie masuje, usuwa martwy naskórek i zanieczyszczenia. Co mi się w nim podoba to to, że nie wysusza skóry, nie ściąga jej. Po spłukaniu jest bardzo miękka i gładka. Dla mnie ideał!
Kupie ponownie :)


Dax Cosmetics Perfecta Coarse Grain Scrub with sea minerals and walnut particles.

"Active peeling with walnut particles recommended for oily and combination skin at any age. Accurately removes surface dead cells, cleans pores and reduces all blemishes. Contains sea minerals, nourishing vitamin E, C, F cocktail and honey of wild flowers.
Direction for use: Apply onto the cleansed face and gently massage for 1-2 minutes avoiding eyes area. Rinse with warm water. Use 1-2 times a week."

The packaging: Soft, small tube with a "click" cap. Capacity 60 ml.
Consistency: it is a light cream with large and rough grains. At the beginning I though it's not many of them there especially with this consistency and it wont scrub properly. But I was wrong. It is very incentive scrub. Probably the most intensive I ever had and I love it. It doesn't foam on the face or smear... the cream almost completely disappears and we end up with this rough "sand". Also it is very efficient.
Fragrance: nice, grassy, not very string scent. I like it.
Result: this is exactly what I was looking fr. As I already mentioned it is a very intensive scrub and I would not recommend it for delicate or irritated skin types. The grains are very rough and You don't have to press hard to massage the skin. It removes all the dead skin and impurities. What I also like about it is that it doesn't leave the skin dry or tensed. After rinsing it's very soft and smooth. For me it is perfect!
I will buy it again :)


Skład/Ingredients:


Miałyście go? A może znacie coś podobnego i możecie mi polecić?

Did You have it? Or maybe You could recommend something similar ?

18 komentarzy:

  1. lubiłam go, miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio peelingi z orzechami się stały bardzo popularne. Ja na razie usiłuje zużyć mój morelowo- orzechowy od firmy soraya.
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest mój the best :) używam go od lat tyle że nie mogę coś ostatnio trafić na tubkę i kupuję w saszetkach w Rossmannie :) drobnoziarnisty też jest fajny,minimalnie słabszy ale też drapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję ten drobnoziarnisty tez :)

      Usuń
  4. lubię mocne zdzieraki , może to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien Ci się spodobać. Jest bardzo mocny :)

      Usuń
  5. Mam go w planach jak skończę avonu, fajna konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory mocne zdzieraki mi odpowiadały, jednak ostatnio postawiłam na delikatne i nawilżające produkty przeznaczone do cer wrażliwych mimo, że sama mam tłustą, dlatego po ten na razie nie sięgnę :) Teraz używam peelingu z Lirene i myślę, że mogę Ci go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam tego za Lirene następnym razem :)
      Miałam taki delikatny z Ziai Sopot Spa w granatowej tubce. Peeling gommage, bez drobinek - przyjemny był. Jest tu jego recenzja gdzieś.

      Usuń
  7. Nie miałam, ale chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spadłaś mi z nieba :-) Ostatnio zauważyłam brzydkie skórki na twarzy i rozglądałam się za peelingiem który sobie z tym poradzi :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien sobie z nimi poradzić :)
      Ciesze się, ze post jest przydatny :)

      Usuń
  9. ulubieniec mojej mamy :) niezastąpiony, polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzi za mną juz od dłuższego czasu, ale na razie musze zurzyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego jeszcze peelingu nie miałam - sama używam soraję morelową i ona również porządnie drapie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie miałam tego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy, myślę że kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten peeling. Dobrze ściera w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń