Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.05.2014

Pastelowe ćwieki. Pastel studs.

Na pewno jeszcze pamiętacie tez niemalże neonowy lakier Easy Paris 50 [klik]. Długo się głowiłam co do niego dodać. Padło na ćwieki :) Początkowo miały być kwadraciki, a skończyło się jak zwykle na czymś innym.

I am sure You still remember this almost neon polish Easy Paris 50 [click]. I was wondering what should I add to it and it ended up on studs :) At first I wanted those tiny squares... but as always it's something else.





O lakierze drugi raz pisać nie będę. Wspomnę tylko że nie jest on błyszczący, tylko satynowy. Tu dodałam top coat, aby utrwalić ćwieki i zobaczcie jak świetnie wygląda. Zdecydowanie bardziej podoba mi się błyszcząca wersja.

I will not write again abut the polish. I will just mention that it is not shiny, but satin. Here I added a top coat to seal the studs and look how gorgeous it 
looks now. I prefer this shiny version so much more.





Ćwieki natomiast pochodzą ze sklepu Born Pretty Store i otrzymujemy w takiej oto karuzeli wypełnionej ćwiekami w 4 kształtach i 3 kolorach. Podoba mi się to, że te listki, których użyłam nie są duże. No i te malutkie kwadraciki tez mnie urzekły. Z nimi tez coś niedługo pokażę :)
Użyłam tu tych brzoskwiniowych listeczków. Na takim intensywnym ich kolor wydaje się być nieco wyblakły. Rzeczywisty kolor pokazują zdjęcia w opakowaniu.

Those studs are from Born Pretty Store and we get them in this wheel filled with studs in 4 shapes and 3 colours. I like the fact that those leaves that I have used are not big. And those tiny squares are adorable too. I will show something with them soon too :)
I used those peach leaves. Unfortunately on such intensive bright polish they loose bit of the colour. Their real shade You can see on the photos with the whole box.



Ćwieki dostępne są TU w cenie $3,95. a z kodem BAVQ10 otrzymacie na nie 10% zniżki :) Dostępne są tez inne zestawienia kolorystyczne. Pamiętacie, że wysyłka jest zawsze darmowa. Nawet przy zakupie jednej rzeczy.

Those studs You can purchase HERE for the price of $3.95 and with BAVQ10 discount code You will get 10% off :) There are other colours to choose from as well. And remember that the sending is always free. Even if You buy just one item.





***
BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


35 komentarzy:

  1. oo bardzo ładne, pierwszy raz się z takimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połączenie kolorów :) W ogóle przepadłam po zobaczeniu tego koloru Easy Paris i chyba muszę sobie sprawić jakiś podobny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te ćwieki, a kolor lakieru jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No masz...dopiero zamówiłam neonowe a tu już pastele w modzie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te neonowe to chyba nowsze są ;)

      Usuń
  5. fajowe to ćwieki! wiele kombinacji można z ich pomocą wyczarować :) no i kolor bazowy śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wygląda kolorek cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fiolecik piękny, wygląda na żelkowy, a pomysł na ćwieki też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba użycie ćwieków w taki sposób. Listki z listków są świetne :-) Też mam tę karuzelę, tylko ja ją kupiłam na ebay za 1,60$.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jaka cena super! Ja muszę przystopować z Ebayem trochę ;)

      Usuń
  9. śliczne pazurki muszę sprawić sobie takie ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie - zresztą wciąż się powielam ale rewelacyjne masz paznokcie moje coś ostatnio podupadły na zdrowiu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób sobie mieszankę olejków (może być rycynowy, oliwa z oliwek, trochę witaminy E, olejek migdałowy albo taki Alterry) i smaruj nim skorki przed pójściem spać i odrobinę pod paznokciem. Mi w miesiąc tak się wzmocniły i rosną jak na drożdżach, ze ich nie poznaje :D

      Usuń
  11. Pieknościowe :) Lubie takie intensywne kolorki, a ćwieki cud miód i orzeszki, mam neonowe, ale zaczne chyba wzdychać do pastelkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz jeszcze piękniej wyglądają te paznokci. Ten lakier jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie z tymi ćwiekami-listkami ;) ja właśnie nie miałam pomysłu jak je użyć, więc ułożyłam sobie coś a'la kwiatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. w błysku fiolet daje czadu :)
    świetne te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wkomponowałaś te ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. *.* bardzo podoba mi się zestawienie kolorów no i to ułożenie ćwieków, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne! :) zakochałam się w tym ułożeniu ćwieków! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdobienie ! super współgrają kolorki ze sobą !

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie wkomponowałaś ćwieki :) wspaniały ten fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne, bardzo zadbane paznokcie :) Chciałabym wrócić do czasów, gdy moje były pełne witalności, obecnie wciąż co się ich stan polepszy to zaraz uszkodzę je w nawale obowiązków domowych...

    Obserwuję!
    Chcę śledzić nowe pomysły na stylizacje paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Ciesze się, ze Ci się podobają. Moje tez się od czasu do czasu lamia, szczególnie na rogach. Oleje dobrze je wzmacniają. Warto spróbować :)

      Usuń