Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.05.2014

OPI - Coca Cola (Summer 2014)

Nowe lakiery OPI to 9 kolorów inspirowanych Coca Cola. Kolekcja dostępna w sprzedaży od czerwca 214.

Here You have 9 new shaded from OPI inpired by Coca Cola. Colectio avaliable on sale from June 2014.

OPI-Coca-Cola-Summer-2014


Coca-Cola Red (inspired by Coca-Cola)
You’re So Vain-illa (inspired by Vanilla Coke)
Sorry I’m Fizzy Today (inspired by Vanilla Coke)
Get Cherried Away (inspired by Cherry Coke)
My Signature is DC (inspired by Coke Light)
Today I Accomplished Zero (inspired by Coke Zero)
Green on the Runway (inspired by Sprite)
A Grape Affair (inspired by Fanta Grape)
Orange You Stylish! (inspired by Fanta Orange)

Cena/price: $9

OPI-Summer-2014-Coca-Cola-1
OPI-Summer-2014-Coca-Cola-2
OPI-Summer-2014-Coca-Cola-3

14 komentarzy:

  1. Ciekawe Lubie takie nazwy lakierów zamiast numerów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory i ciekawa inspiracja, widzą mi się 3 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...naprawdę ktoś jest w stanie dostrzec tu inspirację Colą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki i nazwy lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa kolory mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są ciekawe, a inne jakieś średnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa ostatnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie to dziwne. kolory ok, ale nie widzę ani jednego kokakolowego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czrwony i srebrny kojarzy mi się z coca colą
    no i ten środkowy ostatni co niby ma bąbelki i jest jakiś taki brązowy - reszta wogóle nie ma nic wspólnego z coca cola

    OdpowiedzUsuń
  11. no kilka mi bardzo wpadło w oko :D czerwony bez gadania ! ;D

    OdpowiedzUsuń