Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.05.2014

Marion - odżywka z olejkiem arganowym. Argan oil hair conditioner.

Oj... nie będzie dzisiaj zachwytów. Bardzo bym chciała, ale niestety. I ciesze się jak rzadko, że ten produkt jus się skończył.

Well.. I wont have nice words today. I would love to, but just cannot. And I am happy that this product is over and that doesn't happen often.


Marion 7 efektów Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym dla każdego rodzaju włosów. 

"Nowa linia produktów stworzona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego `marokańskim złotem`, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.
Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym- Specjalnie opracowana dwufazowa formuła działa zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jaki i pomaga regenerować włosy od wewnątrz. Niezwykle lekka konsystencja, która natychmiast wnika we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów, bez ich obciążania."



Opakowanie: Prześwitująca buteleczka z atomizerem. Nakrętka wcale się nie trzyma, czym mnie do szalu doprowadza. W czasie transportu spada i wala się po kosmetyczce. Z reszta zauważyłam, ze we wszystkich produktach Marion te zatyczki się nie trzymają. Pojemność 120 ml.
Zapach: słodki, ale przyjemny. Tak sam jak w przypadku olejku do włosów. O tego [klik]
Konsystencja wodnista. Jest to produkt dwufazowy, którym należy wstrząsnąć przed użyciem, aby obie formuły się ze sobą wymieszały. Wtedy tez trochę się spienia. Wydajność bardzo słaba. Wystarczył mi na jakieś 2 tygodnie codziennego używania.
Działanie: no i tu niestety ale nic dobrego nie napisze. Nie ważne czy używam oszczędniej, czy więcej moje włosy są sztywne i plączą się niemiłosiernie. Po  całym dniu robią się kołtuny, które ciężko rozczesać. A nawet jak zaplotę warkocza na sucho to potem ciężko się rozczesują... są jak słoma. Mam wrażenie żłamią się podczas czesania.
I nie pomaga tu pryskanie bardzo obfite - im więcej tym jest gorzej :(
Nie kupię ponownie.


Marion 7 effects light hair conditioner with argan oil for every hair type.

The packaging: See-through bottle with a spray. That cap doesn't hold at all which drives me crazy. In transport it keep falling and it's all over the place. Besides I noticed that all the Marion products have crappy caps that don't hold at all. Capacity 120 ml.
Fragrance: sweet, but not. It smells like that hair oil I was writing about HERE.
Consistency runny. It is a bi-phase product that You have to shake well before use so that it all mixes together. After that it gets a bit foamy. Efficiency is very poor. It last me for about 2 weeks of daily use.
Result: and here I will not write anything good abut it. It makes no difference if I use less or more of the products, my hair are stiff, dry and get very messy. After all day I have my my hair so tangled I could almost do dreadlocks and they are really hard to brush. Even if I make a braid they are hard to brush. They feel very dry and I think I am braking them. Just like hay. 
And the more I spray the worse it gets :(
I will not buy it again. 


Skład/Ingredients:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-70 (and) Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Coceth-7 (and) PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether (and) PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyltrimethicone, Parfum, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol (and) Ethylexylglycerin, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, CI16255, CI 19140, CI 15985, Citric Acid, Triethanolamine.

Pytanie do dziewczyn, które ja miały - jak się u Was spisała?
A question to girls that had it - did it work for You?

18 komentarzy:

  1. również mam o niej taką opinię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jestem sama... naczytalam się zachwytów i zwątpiłam, czy może źle używam ,czy coś :p

      Usuń
  2. U mnie sama działa raczej średnio, ale stosuję ją w inny sposób. Pryskam nią obficie włosy, a na to olejuję je olejkiem z awokado i są super fajne i mięciutkie :) W ten sposób się u mnie sprawdza, ale faktycznie jest mało wydajna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zostawiasz, czy to potem zmywasz?

      Usuń
  3. Tej odżywki nie miałam ale wczoraj kupiłam taki mały olejek arganowy z tej serii, jestem ciekawa jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zapraszam na rozdano! Do wygrania ręcznie robione mydełka i możliwość zaprojektowania wymarzonego mydełka, które zostanie wykonane dla zwycięzcy. http://katewo.blogspot.co.uk/2014/05/giveaway-rozdanie-14052014-14072014.html
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam :) Myślę nad tym mydełkiem :p

      Usuń
  5. to ja też nie kupię , a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale po twojej recenzji raczej nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja go nie polecam. Ale czytałam tez pozytywne opinie na jej temat.

      Usuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdziła u Ciebie, ja mam taką odżywkę z Joanny i jestem bardzo zadowolona, loki się wcale po niej nie plączą, a są mięciutkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich efektów oczekiwałam własnie po tej.
      Poszukam przy najbliższej okazji tej Joanny. Jak się dokładnie nazywa?

      Usuń
  8. mam olejek z tej serii i jestem średnio zadowolona... na odżywkę raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek bardzo polubiłam. Czegoś innego się spodziewałam po tej odzywce.

      Usuń
  9. Nie miałem jeszcze i pewnie jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń