Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.05.2014

Mam coś dla Was :)

(sorry, polish only)

Mam dla Was niespodziankę. Bez okazji... tak po prostu :)

Otrzymałam ogromną pakę od Avonu z produktami do testów. Nie dam rady wszystkiego zużyć, wiec się z Wami dziele.




Wszystkie produkty są nowe i nieużywane. W skład zestawu wchodzą:
- tusz do rzęs Mega Effects czarny
- lakier do paznokci Gel Finish Wine And Dine Me
- oczyszczająca emulsja do twarzy Anew Reversalist
- pachnąca mgiełka Naturals Mango i Granat
- błyszczyk do ust w kolorze Fiery Red
- eyeliner SuperExtend w kolorze Teal

Zasady są proste - wystarczy wypełnić formularz poniżej. Musicie podać nick, pod którym obserwujecie bloga i adres email. Po wypełnieniu tych dwóch pól odblokuje się dodatkowe 5 punków, dzięki którym możecie zdobyć dodatkowe losy. Nie są one obowiązkowe. 
Do zdobycia jest łącznie 9 losów.
Wygrywa jedna osoba.
Mam nadziejęże wszystko jest jasne. W razie czego piszcie.

Wiem, że Obserwatorzy szwankują ostatnio, wiec jeśli nie możecie dodać bloga do obserwowanych, skorzystajcie z TEGO linku, lub niebieskiej ikonki GFC.

a Rafflecopter giveaway

Jeśli nie będziecie spełniały dodatkowych warunków zostawcie pole puste.

Powodzenia wszystkim :) 

Regulamin: 
1. Sponsorem nagród jestem ja. 
2. Rozdanie trwa od 29.05.2014 do 19.06.2014 do północy. 
3. Aby wziąć udział w rozdaniu, należy wypełnić powyższy formularz 
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony przez niezawodna maszynę losującą. 
5. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane. Proszę nie oszukiwać! 
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 3 dni. 
Na adres do wysyłki czekam kolejne 3 dni, po tym czasie wylosuję kolejną osobę. Wysyłka tylko na terenie Polski. 
7. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające pisemną zgodę rodziców. 
8. Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)

73 komentarze:

  1. formularz wypełniony, dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie okazja to zmienić :)

      Usuń
  2. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ten lakier, formularz wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już jeden lakier z tej nowej serii - Creme Brulee (?) - wydawało mi się, że nie zrobi na mnie wrażenia, ale spodobała mi się seria :) Więc i drugi będzie mieć fajnie w kolekcji :)

    Pozdrawiam ciepło! :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mi się Creme Brulee suszy :p
      Powodzenia!

      Usuń
  5. Z chęcią się zgłosiłam, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, ze się podobają :)

      Usuń
  6. Wysłane :) Ten lakier Avonu jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,

    dodałem Twój post do świeżo założonej strony zrzeszającej organizatorów konkursów i czytelników: http://rozdajemy24.pl :)

    Pozdrawiam i powodzenia dla uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś sprawdzić czy moje zgłoszenie poszło??
    nie jestem pewna
    odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypełniłam, ale nie wiem czy sie zapisało...Daj znać czy sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę mgiełkę i jest super,powodzenia dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko wypełnione super konkurs a kosmetyki są dobrej firmy mojej ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i życzę powodzenia :)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że wszystko dobrze wypełniłam :) Ufff ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypełniłam, ale nie jestem pewna czy się zapisało :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypełnione :) Też kiedyś grałam w pokera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłosiłam sie, mam nadzieje, że formularz doszedł :) fajny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszedł :)
      Fajny i wygodny. Sam zlicza losy, podaje linki i na końcu szybko wyłoni zwycięzcę :)

      Usuń
  16. Formularz wypełniony :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypełniłam formularz, mam nadzieję, że się zapisał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gotowe :D Od dawna ciekawi mnie ten nietypowy tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Formularz wypełniony i baner na bloga dodany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszło :D mam nadzieję, że i doszło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. formularz wypełniłam dawno czekam na wyniki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gotowe, jednak nie wiem czy moje zgłoszenie doszło? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wysłane! :) Choć też nie wiem czy doszło :O

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Chyba na pewno :) Wszystko jest.

      Usuń
  25. super rozdanie, ale chciałabym wiedziec czy moje zgloszenie sie zrobilo tak jak trzeba ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko zrobiło się jak trzeba - 8 losów :)

      Usuń
  26. Wysłane :)
    Mam takie pytanie, dostałaś kosmetyki z Avon w ramach jakiejś współpracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Avon zorganizował konkurs i wybrał m.in. mój blog do współpracy.

      Usuń
    2. Jestem konsultantką Avon i nic o tym nie wiedziałam :/
      No cóż, szkoda :(

      A możesz mi jeszcze powiedzieć czy moje zgłoszenie dotarło? :)

      Usuń
    3. Organizowany był prawie rok temu na FB.

      Wszystko dotarło - masz 9 losów :)

      Usuń
    4. No to może dlatego nic nie wiedziałam :D
      O super :)

      Usuń
  27. Wysłane :) Jak możesz to potwierdź,ze dostałaś zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam :)
      Nie widzę tylko info na FB.

      Usuń
    2. Właśnie nie mogę odszukać konkursu na fb i nie mogę udostępnić..jak możesz to podaj link :)

      Usuń
    3. U mnie fb go nie ma. Udostępnij link do tego posta ze zdjęciem :)

      Usuń
    4. Sprawdź teraz..może być? Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Pewnie, ze może. Masz wszystkie losy :)
      Powodzenia :)

      Usuń
    6. Dzięki :) Teraz dopiero zobaczyłam porównanie różowych piasków ;) hi hi..

      Usuń
  28. może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na ostatnią chwilę się zebrałam, ale poszło ;D Jestem bardzo ciekawa lakieru z tej serii żelowej ;)

    OdpowiedzUsuń