Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.05.2014

Majowy haul. May's haul.

Haul w sumie nie taki duży w tym miesiącu. Nadrobiłam paczka blogerską Avonu i zamówieniem z Kiko (pokażę za parę dni). Podczas cotygodniowych zakupów wpadało zatem tylko to, co potrzebne :p

Not such a big haul this month. But I made it up with blogger parcel from Avon and order from Kiko (I'll show in a few days). So while doing out weekly grocery shopping I got just the necessary stuff :p



- 2 żele pod prysznic Cien - lubię je i zawsze jakiś przyniosę z Lidla
- szampon przeciwłupieżowy Cien - ciekawa jestem czy się spisze.
- szampon Herbal Essences z Aloesem i rumiankiem - to co wyżej. Lubie żelowe szampony, w dodatku ładnie pachnie.
- aceton My Label - do czyszczenia płytek i stempli
- 4 lakier Easy Paris - ten ciemny fiolet już pokazywałam o TU. Fajnie sie nimi stempluje :)
A reszta przywędrowała od siostry :)
- żel pod prysznic Yves Rocher
- krem na dzień Mixa
- dwufazowy płyn do demakijażu oczu Yves Rocher
- Avon Clearskin plastry w żelu - ciekawe co to za cudo
- Oriflame Pure Skin - punktowy krem przeciw wypryskom. Mam taki żel z Avonu - przydatna rzecz, oby dział.

- 2 shower gels Cien - I like them and I always bring at least one when I am in Lidl
- Anti dandruff shampoo Cien - I am curious about it
- Herbal Essence with ale and chamomile - same as above. I like gel shampoos and also it smells nice.
- My Label acetone - to clean my stamping plates and stamps
- 4 Easy Paris nail polishes - That dark purple I already showed You HERE. They are good fir stamping :)
And the rest arrived from my sister :)
- Yves Rocher shower gel
- Mixa day cream
- eye make up remover Yves Rocher
- Avon gel strips - I wonder what's that
- Oriflame Pure Skin - anti pimple cream. I have gel like that from Avon. Handy thing. Hope it works.



Nabyłam jeszcze fajny wizytownik. Nareszcie mam gdzie trzymać moje Budle Monster :)

I also got a cool business card holder. I finally have where to keep my Bundle Monster :)



Znacie któryś produkt? Lubicie?

Do you know any of those producs? Do You like it?

19 komentarzy:

  1. Produktów Cien nie znam, ale może wypróbuję te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny ten jasno fioletowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele Cien i YR są super, punktowy z Ori mam ale chyba nie ten bo ten co ja mam to wygląda jak podkład ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tez tak wygląda... trochę się zdziwiłam, bo myślałam, ze to będzie taki zwykły żel.

      Usuń
  4. Ciekawe jak szampon z Lidla się spisze - jakoś nigdy nie kupiłam jeszcze żeli cien pod prysznic chyba będę musiała sobie jeden sprawić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie próbowałam. Ale czytałam ze nie są złe. Zele lubię, zmywacze do paznokci lubię... wiec może szampon tez polubię :)

      Usuń
  5. widze mojego ulubieńca z Cien (szampon) chociaż na łupież nie pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomaga ? :(
      Ale może chociaż go nie powiększy... :p

      Usuń
  6. nigdy jeszcze nie miałam żeli z Lidla, pewnie wypróbuję, jak uszczuplę nieco zapasy ;p
    i fajne opakowanie na płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj... naprawie fajne są :) I super tanie.

      Usuń
  7. świetny pomysł z tym wizytownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś szampon z herbal essence ?
    tyle lat ich już nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Portugalii (gdzie mieszkam) są normalnie dostępne w marketach.

      Usuń
  9. widzę potrzeba matka wynalazków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorki lakierow do paznokci :):)

    OdpowiedzUsuń