Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.05.2014

Kwiatowy nadruk. Flower print.

Czy chciałybyście tutorial jak zmalować takie kwiatki? Na pewno dla osób mających trochę wprawy w malowaniu wzorków na paznokciach nie jest żadną tajemnicą jak je zmalować. Ale może ktoś z Was dopiero zaczyna i chciałby zobaczyć krok po kroku? Trudne nie są - każdemu powinny wyjść :)

Would You like a tutorial how to paint those flowers? I am sure that the ones of You that paint with acrylic paints on nails it is no secret how to make them. But maybe someone is starting with patterns and would like to see how to do the step by step? They are not hard at all - everyone should be able to do it :)




Baza jest tu lakier Avonu z serii Gel Finish Dazzle Pink [klik]. Kolor kwiatów to kolejny lakier z tej samej serii Fabulous nałożony kawałkiem gąbeczki. Reszta zmalowana czarna farbka akrylowa. Gdy już wszystko wyschło nałożyłam top coat Catrice Quick dry & High shine.



The base colour is from new Avon line Gel Finish called Dazzle Pink [click]. For the flowers I used another polish from this line - Fabulous applied with a piece of sponge. The rest I painted with black acrylic paint. When it all dried I applied Catrice Quick dry & High shine top coat.




Zależało mi, aby kwiaty nie były idealne i całość przypominała niedbały nadruk na materiale. Pewnie jeszcze nie raz takie zmaluje, bo mi się spodobały :)

I didn't want the flowers to look perfect so they would remind carelessly printed flowers on a fabric. I am sure I will make nails like this again. I really liked those :)



44 komentarze:

  1. Prześliczne! :) Zapisałam sobie zdjęcie i z pewnością wypróbuję. Lubię takie proste wzory :)
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta nowość od Avonu jest boska:D

    Twoje kwiatki prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ciemny róż będzie jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  3. Przepiękne zdobienie - bardzo lubię takie rozmazane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kwiatuchy :) też kiedyś popełniłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ,,niedbałe" zdobienie :-) Bardzo lubię tego typu niby niestaranne malunki (choć sama nie zrobiłam jeszcze żadnego). Uwielbiam takie paznokcie, a'la akwarele :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie całość wygląda :) Chętnie zobaczę tutka z tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi w innej kolorystyce :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie to prawdziwe dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne i nie takie trudne w wykonaniu, jakby się mogło wydawać na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest trudne :) I nawet szybko się robi.

      Usuń
  10. O matko, jaki genialny wzór! Strasznie chcę zobaczyć tutorial jak taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydają się łatwe, ale poproszę tutek :) kiedyś widziałam podobne u Tamit ;p
    bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są łatwe... i w sumie im bardziej niedbale zmalowane tym lepiej :p

      Usuń
  12. Chyba przy następnym zdobieniu przejmę Twój pomysł :] Bardzo mi się podobają:]

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany jakie to ładne!! dasz tutka? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne! wydają się faktycznie łatwe do zrobienia-spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze pokażesz soc zmalowała ;p

      Usuń
  15. Jakie proste, a jakie interesujące! Kupiłaś mnie nimi^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby proste ale jak na to patrzę to myślę że ja pomimo wszystko miałabym problem ze zmalowaniem takiego cuda. Jak zwykle prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ślicznie wyglądają! jakbym zrobiła takie u siebie to wyglądałyby jakby mi je brat 7-letni malował ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... prawie o to chodzi w tym mani :p

      Usuń
  18. prześliczne, strasznie spodobał mi się ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, efekt jest niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten wzór! Szkoda, że nie mam najmniejszego talentu do zmalowania takich kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobienie i wydaje się niezbyt trudne do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądają cudownie, na pewno kiedyś je podchwycę :D

    OdpowiedzUsuń