Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.05.2014

Kiko - 242 Pearly Amethyst

Czas pokazać Wam kolejny lakier Kiko. Czeka ich cały rządek w kolejce a ja wyciągam ciągle to coś innego. Przygotujcie się na całkiem sporo zdjęć -  chciałam go pokazać zarówno w naturalnym świetle dziennym, jak i w słońcu, bo wtedy pokazuje się z innej strony :)

Time to show You another Kiko polish. I have them all lined up waiting for swatching and I keep talking something else. Be ready for many photos - I wanted to it to You in natural daylight and in a sunlight, because then it shows it's different side :)




Kolor jest niesamowity - ciemna, taka żurawinowa czerwień z odrobina fuksji z bardzo delikatnym złotym i czerwonym shimmrem. Niesamowity!
Konsystencja bardzo przyjemna średnio-gęsta, dobrze się nakłada na paznokcie. Nie smuży i praktycznie jedna grubsza warstwa by wystarczyła. Ja zawsze wole nałożyć dwie cieńsze i tyle widzicie na zdjęciach.
Pędzelek jak zawsze nie za duży, plaski. Wole te szersze, ale debrze się nim operuje i maluje przy skorkach. Przy lakierach Kiko praktycznie nie muszę czyścic skórek. Czy to zasługa własnie pędzelka, czy lakieru... a może obu... Schnięcie w normie. Lakier nie potrzebuje top coatu, bo sam w sobie pięknie błyszczy. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gell Base Coat)



This colour is amazing - dark cranberry red with some fuchsia tones and very tiny gold and red shimmer. Amazing!
The consistency is very nice medium-thick. It applies well, doesn't smudge and basically one thicker coat could be enough. I prefer to apply two thin coats and that's what You can see on photos. The brush is nice too big, flat. I prefer those bigger ones, but it is easy to work with near the cuticles. I dunno if it's the brush, or the polish itself, but I hardly have any cleanup using Kiko. It dries in a good time. This polish doesn't need any top coat as it has a lovely shine on its won.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)


Poniżej zdjęcia w słońcu:
Below photos in a sunlight:





Spodobał się Wam tak samo jak mi?

Do You love it as much as me?

18 komentarzy:

  1. Piękny, wiśniowy kolor! Z Kiko miałam dwa lakiery-nudziaki, były świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna wiśnia, drobinki dodają temu lakierowi dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście piękny :) jak ci się znudzi, to jestem pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK mi się znudzi to dam znać ;)

      Usuń
  4. Piękne <3 skąd bierzesz lakiery kiko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość mam ze sklepu online, cześć ze stacjonarnego (nie mieszkam w PL)

      Usuń
  5. wow, uwielbiam wszelkiego rodzaju czerwienie, od koralów po borda, ta jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego lakieru z tej firmy ale ten jest bardzo efektowny:]

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły efekt dał ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię czerwieni na paznokciach także mnie nie ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Cudownie się błyszczy w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, lubię wszystkie nietuzinkowe czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor choć ja osobiście ostatnio lubię lakiery bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń