Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.05.2014

Essie - Wedding Collection 2014 (zapowiedź/preview)

Nowa kolekcja "Wedding" zawiera 4 nowe delikatne odcienie. Dostępna będzie w sprzedaży już w maju z USA a w pozostałych krajach od czerwca 2014.

New "Wedding" collection with 4 delicate shades will be available in stores from May in U.S. and internationally from June 2014.

Essie-Bridal-2014-Collection


She Said Yes 
Meet The Parents
Got Engaged! 
Love Every Minute 
Essie-Wedding-Swatches-2014
Cena sugerowana/suggested retail price: $8.50

Essie-Wedding-Collection-2014

12 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne! Jaka szkoda, że Essie mi się nie trzymają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemne dla oka bladziochy....ale niestety mi lakiery essie średnio przypadły na gustu... mam trzy sztuki i więcej już żadnej niestety nie kupię... a szkoda, bo kolorki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki są cudowne ;) chociaż jak dla mnie to ESSIE nie do końca jest moją wymarzoną firmą :D ich trwałość mnie nie zadowala jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie przepiękne, bardzo podobają mi się nazwy. Kolor Meet The Parents przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żaden mi się jakoś szczególnie nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda za mąż nie wychodzę, ale zakochałam się w tej kosteczce. Chętnie ją przygarnę kiedy nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne pastele...takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tylko ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie 4 piękne :)

    OdpowiedzUsuń