Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.05.2014

Ebay rulez vol. II

To, że lubię kupować na Ebay'u przeróżne cudeńka, to pewnie już wiecie. Co jakiś czas pokazuje je przecież na paznokciach. Od początku tego roku przyszło kilka paczuszek z drobiazgami, chciałam wiec je Wam zbiorczo pokazać. Nie przyszły natomiast piękne ćwieki i już nie liczę, że przyjdą... szkoda, bo miałam na nie straszna ochotę. 

You probably already know that I love Ebay. From time to time I show You on my nails all the goodies I get there. Since the beginning of this year I got few parcels with bits and pieces and I wanted to show You those in one post. I didn't get lovely studs I got and I don't think they will... pity as I really wanted to try those.


Naklejki wodne :) Uwielbiam je i znalazłam takie duże arkusze. Już je porozcinałam i tylko czekają aż ich użyję :)

Water decals :) I love those and I found those big sheets. I already cut them separately and they are just waiting for me to use them :)





Czarne cyrkonie w rożnych kształtach kosztowały chyba mniej niż 1 dolara i oczywiście wysyłka darmowa.

Those black zircons in different shapes cost me less than 1 dollar i think and of course free delivery.


Pędzelki linery. Ten najdłuższy jest super. Najkrótszy trochę mało precyzyjny.

Liner brushes. That long one is super. The shortest one is not very precise.


Wizytownik z filcu udało mi się wylicytować za około 35 centów :D A na co mi?  A no na płytki, które nie maja gdzie mieszkać. Teraz wszystko jest pookładane i widoczne.

Card holder made of felt I managed to get for about 35 cents :) What do I need it for? For my stamping plates that don't have a home. Now it's all neat and visible.




Na koniec wielka płytka, która już pokazywałam TU. Niestety wzorki nie są wystarczająco głębokie i nie chcą się idealnie odbić. A szkoda, bo są śliczne i już widziałam inna, jeszcze ładniejszą.... 

And last but not lest a big stamping plate that I already showed You HERE. Unfortunately not all images stamp well. I think they are not carved deep enough. Pity, cause I already saw another super cute one.


 Porównanie z płytką Pueen/comparision to Pueen plate

I do moich paznokci, które są z natury duże/And my nails, which are large.

Poza tym przyleciały do mnie kable do laptopa i ładowarki do telefonów. Ceny są znacznie niższe niż w sklepie.

Besides that I got some laptop cabels and phone chargers. It's so much cheaper than in a shop.

Na koniec kilka moich uwag odnośnie zakupów na Ebayu:

Some of my though about shopping on Ebay:

Plusy:
- bardzo atrakcyjne ceny, nawet w opcji Kup Teraz.
- darmowa wysyłka (z Chin)
- ogromny wybór
- dobry kontakt ze sprzedającym - nie miałam jeszcze problemow z wymiana maili, reklamacją czy zwrotem pieniążków.

Minusy:
- długi czas oczekiwania - te 2 tygodnie to minimum. Zazwyczaj są to 3-4 tygodnie czekania. 
- konieczność posiadania konta PayPal
- no i niestety czasami przesyłki giną, tak jak te moje ćwieki :(

Advantages:
- very attractive prices even in Buy Now option.
- free delivery (from China)
- very big choice
- good contact with the seller - I didn't have a any problems with emails yet, or getting my money back.

Minuses:
- waiting time is a bit long - 2 weeks is a minimum. Usually its about 3-4 weeks.
- You do need PayPall account
- and sometimes the parcels get lost, just like my studs :(

Jakie sa Wasze doświadczenia z Ebayem? 
Whats Your experience with Ebay?


33 komentarze:

  1. Masa ciekawych zdobyczy, ale ja niestety nie umie kupować na eBayu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeniek :) Z tym wizytownikiem miałaś genialny pomysł! Muszę poszukać jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile miesci sie plytek w tym wizytowniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tego jest! super rzeczy, podobają mi się piórka i te niektóre wzory z płytek. a te 'cyrkonie' czy cos takiego też super

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, przeglądam czasem Ebay, ale nie mam ani konta ani odwagi aby cokolwiek zamówić :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, nie boj sie do nich napisac, te grosze co my placimy za produkt, to dla nich sporo kasy. Im bardzo zalezy. Spróbuj napisac ze nie doszło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) Pisze zawsze jak nie dojdzie i zawsze zwracają pieniążki. Mimo wszystko szkoda, bo śliczne były.
      Zamowie pewnie ponownie u kogoś innego :p
      A te grosze to racja. Dla nas to jest taniocha a oni pewnie zarabiają nawet na tych 30 centach. Nawet wysyłka kosztuje ich raptem parę złotych z Chin do Europy!

      Usuń
  7. Piękne zdobycze, ja niestety dalej jestem na etapie uczenia się przeglądania stron :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dobroci:) strasznie fajne są te naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo obkupiłaś się w naklejki :) po ile taki jeden arkusz?
    i ciekawią mnie te ćwieki, które zaginęły, skoro mówisz, że takie piękne... dasz mi link do aukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki taniocha: 0,99euro za te pierwsze "znaczki", 2.19$ za te x4 i 3,20 za te x11
      Te pojedyncze to naprawdę grosze, bo one w licytacji i nie przekraczałam 0,50 centów :p

      Ćwieki nie doszły te:
      http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=121198453868

      Usuń
  10. Pokazujesz produkty na które się czaję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naklejki są świetne! Jestem ciekawa jak te znaczki się sprawdzą na paznokciach. Widziałam je w BPS i odrobinę się nad nimi zastanawiałam. W końcu doszłam do wniosku, że i tak ich nie użyję i że sądrogie :-P
    Od wizytownika lepsze są karty na monety, wkłada się je do segregatora/klasera/okładki i ma się wszystko pod kontrolą i ładnie poukładane :-) Może powinnam w końcu zrobić wpis na ten temat... myślę, myślę i się namyślić nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam takie segregatorki na monety na Allegro... ale jakieś drogie były i te okienka wydawały mi się za male na płytki... Masz takie? Pasują? Zrób wpis! Zrób :D

      Te naklejki na BPS są w takiej cenie za jeden znaczek, jak za caly arkusz 11 sztuk na ebauy ;)

      Usuń
    2. Ok, popracuję nad wpisem :-) Tylko może to trochę zająć, z góry przepraszam... czasu mam niewiele ostatnio i bazuję na już zrobionych zdjęciach. Reszta czeka na selekcję i obróbkę :-)
      O kurczę! To faktycznie bardzo tanio. Podałabyś linka do tej aukcji?
      Ostatnio też przyszła do mnie paczka z Ebay'a. Zosiapw poprosiła mnie o zrobienie zamówienia, to ja też coś tam sobie wybrałam od tego samego sprzedawcy... Obecnie czekam na kolejną paczkę z płytkami :-) Ebay jest naprawdę bardzo dobrym miejscem na paznokciowe zakupy :-D

      Usuń
    3. Oj zdecydowanie to raj dla paznokci. Z postem się nie spieszy :)

      O proszę bardzo :) W dodatku mega szybko przyszły... chyba w 2 tygodnie:)
      http://www.ebay.com/itm/Hot-Sale-11-in-1-Nail-Tower-Map-Oil-Painting-Letters-Postage-Stamp-Nail-Sticker-/221359124106?pt=US_Nail_Care&var=&hash=item338a082e8a

      Usuń
    4. To faktycznie szybko :-) Super, dziękuję :-)

      Usuń
  12. moja przygoda z ebayem się dopiero zaczyna :) zamówiłam sobie niedawno dwa case'y na telefon, jeden z UK jeden z Chin
    mam nadzieję że ten z UK mi dojdzie, a ten z Chin to na próbkę wzięłam, bo wyszło mi za niego 1,5$ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to udanej zabawy :)
      Dla mnie Ebay jest super własnie do zakupu takich gadgetów. I tak wszystko w Chinach jest robione.

      Usuń
  13. muszę się nauczyć korzystać z ebaya ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli większość tego co jest dostępne w BPS, ale dużo taniej :) muszę się zaprzyjaźnić z Ebay'em :) kiedyś kupiłam taki wizytownik w Textil Market i też mi służy za etui na płytki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowności *_* te duże naklejki to po prostu czad *_*
    szkoda że sama nie skorzystam, jedynie za pośrednictwem znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne cudeńka :D a pomysł z tym filcowym organizerkiem jest genialna :D chyba podkradnę Ci ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy świetne a ja jeszcze nic nie zamawiałam z ebaya :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie umiem kupować na ebayu ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kuś diablico żebym weszła teraz na eBay ;P. Swoją drogą musze tam poszukać tych płytek do stempli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha... już przez jakiś czas nie będę :p

      Usuń