Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.05.2014

Easy Paris - 50

Ten lakier jest tak intensywny, że myślałam, że zacznie świecić w nocy. Czy to już neon?
Kupiłam kilka odcieni tych lakierów, bo biały świetnie się stempluje. Czarny już jest moim stemplowym ulubieńcem. Kolory tez dają radę, a na paznokciach wyglądają niesamowicie.

This polish is so intensive that I though it will start to glow in dark. Is it already a neon?
I got few colours of those polishes, cause the white one was great for stamping. Nor the black one is my stamping favorite. The colours are pretty good too and they look amazing on the nails.




Lakier ma raczej gęsta konsystencje. By równo pokryć paznokcie kolorem wystarcza 2 warstwy, schnięcie w normie. Lakier nie ma takiego błyszczącego wykończenia jak inne lakiery. Nie jest tez matowy. To coś pomiędzy... taka przyjemna satyna. Szkoda, ze nie jest o tym napisane na buteleczce. Ale co tam :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)



The polish has rather thick consistency. For a full coverage it needs two coats, drying time good. It doesn't have this glossy finish as other polishes. It is also not matte. It's something between... a pleasant satin. Pity there is no info about it on the bottle. But what what the heck :p 
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)



A jutro pokażę Wam pierwszego Frankena  :D

And tomorrow I will show You my first Franken :D



27 komentarzy:

  1. Bajeczny kolor, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor kojarzy mi się z takimi szalonymi latami sexi flexi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ano taki trochę jest :D

      Usuń
  4. Mam podobny kolor :) ja go nazywam plastikowym fioletem, bo kojarzy mi sie z taka plastikowa kuchnia mojej siostrzenicy :) Sliczny. Piękne masz paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest <3 Szkoda, że nigdzie nie widziałam tych lakierów, bo kupiłabym z chęcią kilka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, satynowe wykończenie mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pięknie wygląda z top coatem.... ;)

      Usuń
  7. ale on piękny! ♥ i to wykończenie, takie "gumowe" :) chcę go!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę chyba jakieś masowe paczki do Polski z lakierami wysyłać :p

      Usuń
    2. haha jestem za! :D
      kolor obłędny, po prostu cudo!

      Usuń
  8. Uwielbiam takie kolory! Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały i jak nasycony <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie niebłyszczące i niematowe lakiery... Gdzie można je dorwać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w Portugalii i tu są w chińskim sklepie. Czy są gdzieś jeszcze i np w PL to nie wiem.

      Usuń
  11. moim zdaniem to już neon :D cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę jak Mrs Robinson *_*
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano coś w tym stylu :) Tez chyba bardziej fioletowy jest.

      Usuń
  13. Uwielbiam ten kolor! Mam dwa lakiery w podobnym odcieniu i nigdy mi się nie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. nietypowy - kojarzy mi się z księdzem, oni mają ten "swój szalik" w podobnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  15. No kolor naprawdę mega mocny :)

    OdpowiedzUsuń