Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.05.2014

Czarne cyrkonie od Born Pretty Store. Black zircons from Born Pretty Store.

Czy mi się wydaje, czy ostatnio cyrkonie są mniej popularne od ćwieków? To pewnie dlatego, że ćwieki maja takie bajeczne kolory. A ja chciałam Wam dzisiaj pokazać eleganckie, czarne cyrkonie.

Is it just my impression or the zircons are less popular lately than studs. It's probably because studs are so colorfull. And I wanted to show You today elegant black zircons.



Chciałam aby było spokojnie, dlatego nie ma tu wystrzałowych kolorów. Jako bazy użyłam srebrnego lakieru Colour Alike Sinner Lady. Nie wydać tu jego holograficznego efekt, bo zdjęcia są bez słońca. Jego możliwości możecie podziwiać TU. 

I wanted to keep it calm, without blinding colours. So as a base I used silver polish from Colour alike Sinner Lady. You can not see its holographic effect as the photos are without sun. It's real powers You can see HERE. 



Cyrkonie, których użyłam pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Otrzymujemy ich aż 4 rozmiary w takiej oto karuzeli. Te największe są naprawdę spore i tym razem ich nie użyłam. Wykorzystałam natomiast pozostałe 3 rozmiary. Bardzo mi się podobają te najmniejsze :)
Nałożyłam je na odrobinę top coatu i gdy dobrze się przykleiły pokryłam ostrożnie, aby uniknąć bąbelków powietrza, warstwą topu. Jak Wam się podoba?


The zircons I used come from Born Pretty Store. You get 4 sizes in a wheel. Those biggest ones are really big and this time I skipped them. I used the other 3. I really like those smallest ones :) 
I applied them on a little drop of top coat and sealed them gently, to avoid any air bubbles, with a to coat.
And how do You like it?



Cyrkonie dostępne są TU w dziale nail art w cenie $3.95. Z kodem BAVQ10 otrzymacie na nie i na inne nieprzecenione produkty 10% zniżki. 

Those zircons are available HERE in nail art section for $3.95. With BAVQ10 discount code You will get 10% off on those an all other not discounted products.

***
BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie :) zawsze sobie mowie ze uzyje jakies cyrkonie i nigdy do tego nie dochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cyrkonie. Świetnie wyglądają na srebrnym lakierze holo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te najmniejsze wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będę niedługo mieć takie cyrkonie to też coś wymyślę :) bardzo mi się takie czarne podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne są zdecydowanie najładniejsze :)

      Usuń
  6. Bajecznie wyglądają czarne cyrkonie na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szykownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie całość wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne paznokcie, ja osobiście wolę świetliste i bardziej radosne wzory i kolory, ale podoba mi się.Masz też bardzo ładny kształt paznokci i długość, której nigdy nie mogłam osiągnąć ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zobacz na starsze posty - tez zawsze miałam krótsze paznokcie. Zaczęłam smarować je codziennie mieszanka olejów i rosną jak na drożdżach :)
      Czasami my przeszkadzają... wole je krótsze, ale na długich łaniej lakiery wyglądają :p

      Usuń
  10. świetnie ułożyłaś te cyrkonie! zabawnie wygląda Sinner Lady bez słońca, jak metal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mani :) cyrkonie śliczne delikatne i z klasa

    OdpowiedzUsuń