Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.05.2014

Colour Alike - Sinner Lady

Szał na holograficzne lakiery trwa, a Colour Alike chyba tylko siedzi i wymyśla coraz to nowe kolory i nimi kusi niemiłosiernie. Oprócz tego tu srebrnego pojawiły się niedawno śliczne 4 pastele, którymi nadal się dzielnie opieram.
A tymczasem popatrzcie na to cudo. W dodatku dodam, że genialnie się nim stempluje... ale to innym razem pokażę.

Holographic madness continuous and Colour Alike must be just sitting there and thinking of all the new holo polishes to temps us with. Beside this silver here they launched 4 lovely pastels that I still managed to resist.
But now have a look at this beauty. And let me mention that it's great for stamping... but that I will show You another time.



Lakier ma bardzo przyjemną konsystencję - nie za rzadką, nie za gęstą. Nie smuży, dosyć szybko wysycha i jeśli się postaramy, to w zupełności wystarczy mu jedna warstwa. Nałożyłam dwie, dla pewności. Na zdjęciach zawsze widać wszelkie niedociągnięcia ;)
Pędzelek nadal wąski, ale chyba nieco większy niż z tych starszych lakierach. Dobrze rozprowadza lakier i łatwo się nim manewruje przy skorkach. No i ten efekt holo.... w cieniu tego tak nie widać. Wygląda jak zwykły, lekko połyskujący szary lakier. Ale w słońcu pokazuje piękne, wielokolorowe holo :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)




It has a really nice consistency - not too runny and not too thick. It doesn't smudge, dries pretty fast and if we try a bit one coat will be enough. I applied two just to make sure. Those closeup [photos show every flaw ;)
The brush is still thin but I think they are slightly larger than the old ones. It applies the polish well and it easy to maneuver near the cuticles. And the holographic effect... You cannot see it that much in the shade. It looks like another light grey polish with some sparkles. But in the sun it shows all the gorgeous colorful holo :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat)



Wszystkie powyższe zdjęcia zostały zrobione w słońcu. Poniżej zdjęcia w naturalnym świetne dzienny.

All above photos were taken in the sunlight. Below in the natural daylight.




Chyba czas skrócić paznokcie...

I think it's time to cut the claws a bit...

34 komentarze:

  1. super hologram :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny:) a jakie zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Smarowanie codziennie olejkami przynosi efekty :D

      Usuń
  3. Mam taki tęczowy z Alle Paznokcie. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam od nich żadnego lakieru, ale widziałam, ze maja świetne holoski :)

      Usuń
    2. też mam z allepaznokcie, ale ten równie piękny efekt daje w słońcu :)

      Usuń
  4. w słońcu przecudnie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki fajny :) Efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie uchwyciłaś efekt holo! pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czatowałam na słonce ze swatchami :p

      Usuń
  7. Piękne mają te kolorki, chyba kiedyś się w końcu skuszę na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś, bo lakiery są naprawdę świetnej jakości.

      Usuń
  8. Na pierwszych zdjęciach bardzo hipnotyzujący - uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. modlę się o to żeby w końcu wypuścili takie złoto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz do nich... może coś ukręcą ;)

      Usuń
  10. no po prostu piękny ;) nie skracaj jeszcze paznokci :) sliczne są ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno... już trochę skróciłam. Przeszkadzają mi takie długaśne.

      Usuń
  11. lakier jak lakier ale same paznokcie już robią wielkie wrażenie, a z dodatkiem lakieru to poprostu meega

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek ale niestety u mnie takie kolory mi się nie podobają, u innych tak... dziwne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie dziwne. Ja mam tak z żółtymi lakierami. U lubię je oglądać u kogoś. Ja się z nimi źle czuje i nie nosze...

      Usuń
  13. cudny jest, ja uwielbiam jego konsytstencję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny, ale nie skusiłam się, bo mam sporo srebrnych holo :) rymowanka mi wyszła, yeah :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby szał na holo nigdy się nie skończył :D Lady jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny, mieni się jak szalony

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam te w słońcu zdjęcia to od razu mi się skojarzone z kula disco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś ten lakier i za jaką cenę? Jest śliczny :) Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupuje w ich sklepie internetowym http://colorowo.pl/ w cenie około 12 zl. Sa tez dostępnie stacjonarnie, ale w niewielu miejscach. Musiałabyś sprawdzić, albo się ich zapytać.

      Usuń