Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.05.2014

Cliché - Faz De Conta

Powiedzcie, że nie macie jeszcze dosyć piasków. Bo mi nadal nie zbrzydły... wręcz przeciwnie. To po kremach moje ulubione lakiery :)

Tell me that You are still not sick of sand polishes. 'Cause I am not... in the contrary. Right after creams they are my favourite polishes.




Wracam do piaskowej kolekcji Cliché. Pokazywałam już kilka brokatowych pasków, dzisiaj będzie spokojnie i delikatnie.


I am going back to the sand collection from Cliché. I was showing You some of the glitter sand polishes. Today I have something calmer and more delicate for You.



Faz De Conta to śliczny, delikatny róż. Bardzo mi przypomina ten jasny róż z Golden Rose Holiday 63 [klik] - chyba zrobię porównanie, bo w buteleczce są niemal identyczne. Lakier ma przyjemna konsystencję i kryje przy 2 warstwach. Wysycha szybko uwydatniając cala masę paseczku. Ciesze się, że jest go tak dużo, chociaż lakier nie jest ostry i nie drapie tak jak np Cupcake od Kiko. Te drobinki są bardzo malutkie.
Pędzelek plaski, nie za duży nabiera dobra ilość lakieru.
Na zdjęciach: 2 warstwy
w słońcu/in the sunlight

Faz De Conta is a cute, delicate pink. It reminds me that light pink from Golden Rose Holiday 63 [click] - I think I'll make some comparison, 'cause in the bottle they look almost identical. 

The polish has a nice consistency and is opaque in two coats. It dries fast showing lots and lots of this tiny grid. I am so glad there is so much of that sand, though it is not as sharp as in for example Kiko Cupcake. Those bits are very tiny. 
The brush is flat and not too big.
On photos: 2 coats 



31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie odcienie <3 Ślicznie wygląda - mam ten piasek z GR, więc chętnie zobaczę takie porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam piaski :) a ten jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i jest podobny do tego z GR, ale o wiele bardziej mi się podoba. Wygląda jak... krem do muffinek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica miedzy nimi jest naprawdę niewielka ;) Juz wybieram zdjęcia do posta porównawczego :D

      Usuń
  4. piękny jest <3 przez ciebie sprowadzam właśnie kiko cupcake z włoch xd

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam piaski, a ten jest cudny! piękna tekstura, po prostu idealna, a kolor cud, miód i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny odcień, takiego jeszcze nie mam ;))) A piaski są fajne, bo szybko wysychają
    Przypadkowo mam czarny, niedługo pokażę, bo dopiero co pomalowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja... plus za ich szybkie schniecie :)
      Czekam na czerń :)

      Usuń
  7. Mi już trochę brzydną ale czasem lubię nimi malować.Szybko schną. Ten ma bardzo ładny, delikatny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i delikatny. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piasków nigdy dość! :D ten cukiereczek jest bardzo fajny, ale nie wiem, czy widziałabym go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę ładny, chociaż na Twoich paznokciach to chyba wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę o porównanie z GR :) chętnie zobaczę :) A to cudo jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest, ma cudowną fakturę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham :) Ja mam piasek z OPI w podobnym kolorze tylko z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest :) Ja również uwielbiam piaski, teraz na paznokciach też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. on jest nawet lepszy niż ten z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie się prezentuje tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny :) Kocham piaski miłością niezmienną, nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny jest! świetna faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi jeszcze nie zbrzydły, właśnie jednego mam na paznokciach :D
    różyk ładny, mam ten podobny z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  21. boski boski boski! jaki cudny no szkoda ze u nas raczej niedostępny. w każdym razie piaski tez i się nie znudziły i raczej to nie nastąpi ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda cudownie, jak wata cukrowa^^

    OdpowiedzUsuń