Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.05.2014

Bell - Ladycode 32

Lakiery Ladycode dostępne są w Biedronce i zawsze jak tam jestem (a nie często) to je przeglądam. Nigdy jednak się na żaden nie skusiłam, bo nie wiedziałam jak to z ich jakością jest. Tego osobnika (i jeszcze jeden inny) kupiła mi siostra całkiem w ciemno :) Po jego wyglądzie w buteleczce obawiałam się, ze może być trochę perłowy.... ale nie jest! 

Ladycode polish You can get in a Polish (as a country) supermarket and whenever I am there, and that does not happen often I look at them. Never got any, cause I have never heard of them and wasn't sure hows the quality. This one here (and another one) my sister got me :) In a bottle it gives the impression that it can be a bit pearly... but it is not! 



Plusem lakierów jest to, że zapakowane są tak, że nikt ich w sklepie nie odkręci. Już nie raz kupiłam lakier z szyjką cala oblepioną lakierem od ciągłego otwierania :/
Konsystencja z tych gęstszych, a do całkowitego krycia potrzebuje 2 warstw. Wtedy wygląda pięknie. Schniecie pierwszej warstwy bardzo dobre. Niestety z drugą było już trochę gorzej i w miejscach gdzie lakieru było nieco za dużo pojawiły się niewielkie bąbelki. Moja wina...
Po wyschnięciu lakier wyglądał bardzo ładnie, delikatnie połyskując dzięki maleńkiemu shimmerowi. Chociaż może to nie shimmer, tylko taki delikatny frost... Na drugi dzień dodałam do niego top coat i tak lakier wytrzymał mi aż do 5 dnia, kiedy to go zmylam. Miałam jedynie lekko starte końcówki, ale już chciałam coś nowego :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)



A big plus of those polishes is a fact, that they come sealed in a box, so that no one in a shop will open them. Not once happened to me that I got a polish that had the whole bottle under the cap full of dry polish from constant opening :/ 
The consistency is rather thick and it need two coat for full opacity. Then it looks lovely. First coat dries pretty fast. But the second one needs more time to dry and in pace where I left too much polish I got some little bubbles. My fault...  
After it dried it looked stunning with this delicate shimmer. Or maybe it's already a slight frost... On the second day I added a top coat and kept it on my nails until 5th day when I removed it. Util them I just had a slight tip-wear, but I wanted something new on my nails :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base Coat) 


W słońcu/in a sunlight:


18 komentarzy:

  1. Całkiem fajny, ten leciutki frostowy połysk urzeka :) Mam chyba 2 z tej serii i stwierdzam, że są bardzo nierównej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze różowy - ciekawy jak on się spisze. Szkoda, ze na jakości nie można polegać.

      Usuń
  2. ja mam taki sam i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam 3 lakiery z tej serii, poleciałam raczej na kolor, i gdy po raz pierwszy malowałam nim pierwszą warstwę to byłam trochę rozczarowana, bo strasznie smużyła, ale po drugiej już wyszło idealnie i kolorek wyszedł cudny :) tylko po co piszą, że 1 warstwa wystarczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chłyt marketindody"
      Tak samo jak firmy piszą, ze lakier wytrzyma tydzień, dwa, szybko schnie, świetnie kryje i pachnie :p

      Usuń
  4. W promieniach słońca wygląda niesamowicie :) a Twoje pazurki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor i ten połysk <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor, coś jak orly skinny dip

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ale mógłby być bez tych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny, fajnie, ze tylko 2 warstwy

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, nie słyszałam o lakierach z Biedronki... dawno nie odwiedzałam żadnej ;) kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny kolor, nawet ten frost mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolorek :) niebieski to zdecydowanie moj ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek świetny, mam ozdobny i nawet w nim nie chodze :p

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie dzisiaj zakupiłam ten lekaier identyczny, ponieważ bardzo spdobał mi się kolor i takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń