Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.05.2014

Avon - Gel Finish Royal Vendetta

Jak już pewnie wiecie Avon wprowadził nowa linię lakierów Gel Finish. TU mozecie zobaczyc wszystkie dostepne odcienie w buteleczkach. A dzisiaj mam dla Was pierwszy z nich na paznokciach.

As You probably already know Avon launched new Gel Finish nail polish line. HERE You can see all the colours in the bottles. And today I have a first swatch for you :)


Royal Vendetta to bardzo przyjeny i raczej spokojny jasny granat. Od razu przypomniał mi się lakier On Point Blue [klik], który jest do niego bardzo podobny, ma jednak więcej fioletowych tonów. Vendetta jest kremowa o przyjemnej, choć nieco rzadszej konsystencji. Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw. Pierwsza schnie dosyc szybko. Po kilku minutach mozemy nakladac druga. Ta potrzebuje kilka minut więcej aby nie odcisnąć sobie linii papilarnych. Trzeba jednak jeszcze przez chwile uważać, aby w nic nie uderzyć. Ogólnie czas schnięcia nie jest zły :)
Pędzelek standardowy dla lakierów Avonu - plaski, nie za szeroki dobrze nakłada lakier. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Gel Base Coat)



Royal Vendetta is a very pleasant, calm light navy blue polish. As soon as I saw it I remembered a similar one On Point Blue [click], but it has bit more purple tones. Vendetta is a cream polish with a nice, though a bit more runny consistency. It needs two coats for full opacity. The first coat dries pretty fast and after just a few minutes w can apply the second one. Now it will need a bit more time to dry but soon we can touch it without having out fingerprints on. Just try not to hit anything for a bit more time. Generally it ha a good drying time :) 
The brush is standard for Avon polishes - flat  and not too wide. It applies polish well. 
On photos: 2 coats + base coat (Avon Gel Base  Coat).


Zobaczcie jak pięknie błyszczy!

Have a look at this shine!


 w słońcu/in the sunlight

Royal Vendetta vs On Point Blue

***


Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

34 komentarze:

  1. Ale piękny kolorek, coraz bardziej mam ochotę na te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę elegancki :)
      Poczekaj na resztę :p

      Usuń
  2. muszę zamówić te nowe lakiery! koniecznie :D boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest fajna promocja na nie :)

      Usuń
  3. troszkę prześwituje na końcówkach, ale wykończenie jest boskie :3 troszkę mi w avonie brakuje takich odważniejszych kolorów, wszystkie są takie "biurowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie teraz widzę, ze w rogu trochę nie domalowałam... ops....
      Końcówek nie widać :)

      Usuń
  4. fajowa nazwa, piękny kolor i faktycznie cudnie błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy niebieski lakier utwierdza mnie w tym, że nie przepadam za tymi odcieniami na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu niebieski pasuje :)
      Ja polubiłam wszelkie ciemne granaty.

      Usuń
  6. ładny kolor, ale ten błysk! wygląda żelowo rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie wiem jaka jest różnica miedzy żelowym lakierem a zwykłym pokrytym dobrym nabłyszczającym top coatem :p

      Usuń
  7. Śliczny kolor. Chyba złoże zamówienie na same lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny jest :) ja mam dwa-Dazzle Pink i Mauvelous-tym drugim zaraz będę malować pazurki :)
    a chciłabym zobaczyć w najbliższym czasie Marine Blue bo on mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesuje mnie ta seria bo bardzo lubię lakiery imitujące żelowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny! ale wg mnie schnie wolno, malowałam przed pójściem spać jakieś 40 minut i rano obudziłam się z odbitymi wzorkami z pościeli :/ dobrze, że potem Poshe wszystko zamaskowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odważyłabym się malować paznokci przed snem. Nie ważne jaki lakier - zawsze mam poduszkę na paznokciach :/

      Usuń
  12. Kolor przyzwoity :) ale ten połysk! fiu fiu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet ładny, choć i tak się nie skuszę ;) ale za to bardzo podoba mi się Mauvelous i może na niego się kiedyś pokuszę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie doskonały efekt żelu :) Śliczny połysk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawiła mnie ta seria lakierów z Avonu ma fajną gamę kolorystczną

    OdpowiedzUsuń
  16. Na paznokciach faktycznie pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, paznokcie, piękny lakier, piękna prezentacja :D Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny!
    Ja czekam na mój Creme Brulee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie czekał w kolejce z numerkiem 4 :)
      Musze zacząć sobie jakaś listę zrobić, bo pozapominam :p

      Usuń
  19. mi tez się podba ;) narazie mam dwa inne do pokazania a on czeka sobie w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor a połysk rzeczywiście zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Połysk jest rewelacyjny :O Zastanawiam się nad jaśniejszymi odcieniami, jestem ciekawa ich krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor nie mój ale paznokcie masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta nowa seria Gel finish z Avonu wydaje się ciekawa. Kolor bardzo fajny, ja szukam czegoś troszkę ciemniejszego.

    OdpowiedzUsuń