Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.05.2014

Avon - Gel Finish Marine Blue

Na Wasze życzenie pokazuje Morski Błękit. Nazwa lakieru bardzo adekwatna do koloru a jego jakoś mnie zaskoczyła. Na zdjęciach widzicie 1 (słownie: jedną) warstwę lakieru! 

For Your request I am showing You Marine Blue. The nails is very adequate and the quality really surprised me. On photos You can see 1 (one) coat of polish!




Z tych trzech lakierów, które do tej pory pokazywałam (pozostało mi jeszcze 21) ten jest zdecydowanie najlepszy. Konsystencja bardzo kremowa, gładko nakłada się na paznokcie. Genialna pigmentacja! Będę musiała wypróbować go do stempli. Nałożyłam jedną grubszą warstwę. Oczywiście jeśli wolicie, to zawsze lepiej jest nałożyć dwie cieńsze - lepiej te będzie wtedy wysychał. Chciałam Wam jednak pokazać, że przy tej jeden wygląda idealnie.
Kolor jest piękny, ciemny i mega błyszczący. Na paznokciach wychodzi ciemniejszy niż w buteleczce. Podoba się Wam? :)
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Avon Gel Base Coat)


Out of those thee I have already showed You (21 left) this one is definitely the best. The consistency is so creamy and applies so smooth on the nails. The pigmentation is amazing too! I will have to check if it's gonna work with stamps. I applied one thicker coat. But of course if You prefer it is always better to apply two thinner coats - it will dry faster. I just wanted to show You that with one layer of polish it looks great too.
The colour is so pretty, dark and shiny. On the nails it comes up darker than in the bottle. How do You like it? :)
On photos: 1 coat + base coat (Avon Gel Base)




A następnym razem pokażę Creme Brulee.

Next time I will show You Creme Brulee.

***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

28 komentarzy:

  1. Super kolor! i Świetnie że masz aż tak dobre krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! zakochałam się w tej edycji lakierów Avon gel finish boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jakie będą pozostałe :)

      Usuń
  3. Krycie jest fantastyczne, kolor też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się świetnie :) bałam się tych lakierów z Avon ale dzięki tobie poznałam ich pozytywną stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać :) W Avonie zawsze mona odesłać produkt jeśli jest coś nie tak ;)

      Usuń
  5. krycie cudne! mam podobny kolor z hean, dziwny jest, ale lubie go na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda u Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko zobaczyłam miniaturę zdecydowałam , że muszę wejść , obejrzeć to cudo z bliska i skomentować. Kolor jest fenomenalny, bardzo w moim guście. Nie wiedziałam, że Avon ma takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery to nowość od katalogu 7 :)

      Usuń
  8. Ładny choć do mnie osobiście ten kolor nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim może pasować :) To zrozumiale.

      Usuń
  9. Jeden z moich ,,najulubieńszych" z całej serii :-) Piękny,nietypowy niebieski. Ale czy ja wiem czy aż tak bardzo morski... widzę w nim sporo szarych tonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to taki ciemny teal...
      Świetny jest, to prawda :)

      Usuń
  10. Podoba mi się ten kolor, to takie morze ciemne :) ale jak najbardziej na plus kolor. A krycie... Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiedziałam,wiedziałam że będzie boski! dzięki za zdjęcia i zachętę,biorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz i masz :)
      Bierz i się nie zastanawiaj!

      Usuń
  12. ładny morski lakier :) takiego kolorku mi brakuje w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, niesamowite krycie! No i tem kolor fajowy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny :)
    jedna warstwa? <3

    OdpowiedzUsuń