Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.05.2014

Avon - Gel Finish Dazzle Pink

Czas na drugi lakier z serii Gel Finish. Na prośbę pokazuje zatem Dazzle Pink. Przyznam, że podoba mi się on mniej niż wcześniejszy Royal Vendetta, ale tylko dlatego, że dziwnie się czuje z takimi brzoskwiniowymi różami na paznokciach, a moja skora przybiera przy nich jakiś dziwnych tonów.

It's time for the second polish from Gel Finish line. So here You have a requested Dazzle Pink. I have to admit that I like this one less than the previous one Royal Vendetta. But it is just because I don't feel good with those peachy pinks on my nails and my skin catches some strange tones.



Kolor sam w sobie jest bardzo ładny, spokojny, idealny do biura :) Lakier jednak nie jest całkowicie kremowy. Ma "dazzle" w sobie czyli bardzo delikatny, srebrny shimmer. Z daleka nie jest on mocno widoczny, nie jest to brokat. Ale ładnie, delikatnie połyskuje. Na zdjęciach jest on znacznie bardziej widoczny.
Konsystencja kremowa, ale trochę za rzadka jak na mój gust. Pierwsza warstwa może smużyć i potrzebuje około 3-4 minut na wyschniecie. Druga warstwa, jeśli nałożymy ją cieńszą nie pokryje wszystkiego, ale przynajmniej wyschnie w przyzwoitym czasie.
Ja pokusiłam się o grubszą druga warstwę, która wszystko wyrównała, ale za to bardo długo schnie i jest plastyczna. Lepiej zatem potrudzić się trochę więcej i nałożyć 3. Ale ten błysk wynagradza chyba każdy trud :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)





The colour itself is very pretty, calm and office appropriate :) 
This polish is not completely creamy. It has that "dazzle" in it which is a delicate, silver shimmer. You can barely see it from a distance as it is not a glitter. It just gives a very gentle sparkle to it. On photos it is much more visible.
The consistency is creamy but a bit too runny as for my taste. The first coat can smudge and needs about 3-4 minutes to dry. The second coat if we apply it thin wont be enough, so a third one will be needed too. But at least it will dry in a normal time.
I applied the second coat thicker to make sure it will be completely opaque, but it dries as stays soft for a really long time. It is better to put 3 thin coats after all. But I think that this shine will make the effort worth it :)
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus) 


  w słońcu/in the sunlight


A czy wiecie, że te pudełeczka, w które zapakowane są lakiery maja od środka podany skład? :p

And did You know that those boxes that the polishes are packed have written ingredients from the inside? :p



W następnym odcinku - Marine Blue.

In the next episode - Marine Blue.


***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

27 komentarzy:

  1. A ja powiem - uroczy :). Piekny, elegancki i taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kolor idealny do biura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny z Rimmela i uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na te kolory w katalogu to żaden mi się nie podoba ale na żywo jak u kogoś zobaczę to chciałabym wszystkie. A ten w pierwszej kolejności!:]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglada ale Royal Vendetta (mam ) to jest czad! Mam 6 kolorów i czekam jeszcze na cztery. Odpowiadają mi te lakiery :) Fabulous jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładny, ładny, lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście jaśniutki odcień, ale ja takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny :) Ja póki co czekam na swoją paczkę, a w niej dwa lakiery: creme brulle i royal vendetta. Po Twoim poście jestem jeszcze bardziej zniecierpliwiona :)
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) dawno nie miałam takiego odcienia na paznokciach, pora to zmienic ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie gustuję w takich kolorach, ale jak widać lakier może się podobać ;) no i ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam go, wg mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to kolejny w liście do zakupów :)..

    OdpowiedzUsuń
  14. W buteleczce wyglądał ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny, ale niestety też się w takich kiepsko czuje ;) Zaskoczyłaś mnie tym składem w pudełku! Szkoda, że moje już w koszu od jakiegoś czasu leży... czekam na Marine Blue, ciekawa jestem go bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i u mnie się on niedługo pojawi bo mam go wlasnie na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega neutralny :) Fajnie się skrzy.

    OdpowiedzUsuń