Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.05.2014

Ahoj Marynarzu! Hey Sailor!

Ten lakier aż się prosił o dodatki w stylu marynarskim, nie uważacie? :p
Poza tym chciałam zrobić coś takiego od tak dawna, że teraz już nie miałam wyboru.

This polish was asking for some marine extras, don't You think? :p
And I've been thinking of doing something like that for such a long time that I now I had no choice.



Najbardziej czasochłonne w tym manicure jest naklejanie pasków. Reszta idzie już szybko.
Granatowy lakier to Avon Royal Vendetta. Miałam już go na paznokciach, wiec nie musiałam ich malować ponownie. Zmylam go jedynie z dwóch paznokci zastępując go białym lakierem Easy Paris 02. Paski zrobiłam za pomocą cieniutkiej taśmy do zdobień i zamalowując paznokcie białym lakierem, a kciuka czerwonym również z nowej linii Avonu Gel Finish o nazwie Roses Are Red (piękna soczysta czerwień - pokażę go na paznokciach). Dodałam jeszcze tylko trochę złotych ćwieków imitujących guziczki i marynarskie naklejki wodne z Born Pretty Store. Całość pokryłam top coatem Catrice Quick Dry & High Shine. 


The most time consuming part in this manicure is applying the tape. The rest goes really fast.The navy blue polish is Avon Royal Vendetta. I already had it on my nails, so i didn't have to apply it again. I just removed it from my pinky and my thumb replacing it with a white polish Easy Paris 02. For the strips I used thin striping tape and the same white polish and on the thumb a red one from the same Gel Finish line from Avon called Roses Are Red (it is so juicy... I will swatch it too). Then I added some gold studs pretending to be buttons and cool marine water decals from Born Pretty Store. Everything sealed with Catrice Quick Dry & High Shine top coat.




Lakiery Gel Finish dostępne są u konsultantek, lub na stronie Avonu o TU.
The nails polishes are available at Avon Representatives.

Naklejki mozecie kupic TU. Pamietajcie o 10% kodzie znizkowym BAVQ10 ;)
Those decals You can get HERE. Remember about 10% discount code BAVQ10 :)



26 komentarzy:

  1. ale piękne :) tez mam fazę na marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne marynarskie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdobienie! chyba też sobie zrobię takie białe paski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zrobiłam hehe :) tylko cieńsze mi wyszły, bo mam cienituką tasiemkę :)

      Usuń
    2. haha :D
      Ja tez mam ta cienka... układałam po dwa paseczki kolo siebie żeby były grubsze :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny! Uwielbiam morskie motywy - kotwice ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) Ciągle gdzieś je widzę aż wreszcie się za nie zabrałam :)

      Usuń
  5. Aż nabralam ochoty na takie zdobienie :) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne mani,uwielbiam marynarskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło świetnie! uwielbiam te klimaty :) myślałam, że to stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienie! Idealny pomysł na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja podziwiam Twoje pomysły na pazurki,zawsze świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. z paskami rewelacyjne, ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ pięknie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniele wykorzystałaś lakier z Avonu. W kolejnym katalogu promowany jest styl marynarski. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. kojarzy mi się z wakacjami :) świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czadzik :D cudowny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super! uwielbiam marynarskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie się prosił do tego zdobienia, super wszystko razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny klimat tego zdobienia, zdecydowanie muszę w tym roku skusić się na marynarski motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie - zawsze sporo pracy wkładasz w ozdabianie paznokci - a ja w sumie maluję je tylko na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj jest klimat :) uwielbiam ten motyw !

    OdpowiedzUsuń