Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.04.2014

Zużyte w marcu. Finished in March.


Prawie zapomniałam o denku w tym miesiącu, a jest co pokazywać. Tradycyjnie już przeważają produkty do włosów - idą u nas jak woda. Odkryłam też kilka perełek, do których z przyjemnością wrócę.
Zapraszam na zbiór mini recenzji.

I almost forgot about empties this month, and I have what to show. As always there is lots of hair products - we almost drink them :p. I also discovered a few gems that I will go back to.
Here You have a bunch of mini reviews.



Włosy:
1. Avon farba do włosów 7.3 głęboki złoty blond - lubię te farby, bo nie niszczą włosów i nie śmierdzą tak bardzo. Chciałam przyciemnić moje blond kudły i kolor bardzo mi się podoba. Nie jest tak ciemny jak na zdjeciu.  Bardziej taki karmelowy z lekkimi rudymi refleksami. Mógłby być ciemniejszy, ale i tak mi się podoba. Szkoda, że też odcień jest już niedostępny. 
2. Syoss Repair Therapy odżywka do włosów - zawiodłam się na niej. Chciałam mega odżywienia a ona taka nijaka. Bardzo rzadka, mało wydajna i efekt na włosach średni. Nie kupię ponownie.
3. Ultra Doux szampon do włosów olej arganowy i żurawina - świetny! Pięknie pachnie, dobrze się pieni, nie plącze włosów i nie pojawił się po nim łupież. Kupię ponownie.
4. Keranove szampon do włosów przeciw wypadaniu - obciążał włosy i powodował u mnie łupież. Długo się z nim męczyłam. Ale za to dobrze myl, nie plątał. Czy rzeczywiście wzmacnia włosy... nie wiem, nie byłam w stanie go regularnie używać. Nie kupię ponownie.
5. Joanna Naturia szampon z miodem i cytryną - nareszcie produkt Joanny do włosów, który mi się spodobał :) Bardzo fajny, dobrze pieniący się szampon. Piekny zapach! Włosy są miękkie, gładkie i błyszczące. Wydajność średnia, ale za tą cenę mu wybaczam. Kupię ponownie.
6. Marion kuracja z olejkiem arganowym - Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Hair:
1. Avon professional Hair Colour 7.3 deep golden blonde - I like those paints, cause they don't damage my hair and they don't stink so bad. I wanetd to get my hair darker and I really like the colour now. It is not as dark as on the photo. More like caramel with some ginger reflections. It could be darker though. Pity this shade is not on sale anymore.
2. Syoss Repair Therapy hair conditioner - I was really dissapointed with this one. I wanted something intensive and it was just so so. Very runny, very inefficient and poor effect on the hair. I will not buy it again.
3. Ultra Suave argan oil and cranberry shampoo - that's a good one! Amazing fragrance, foams well doesn't tangle the hair and I didn't have any dandruff after. I will buy again.
4. Keranove anti-fall shampoo - It made my hair heavy and cause dandruff. I fought with it for a long time. It did wash well and didnt tangle. Doesnt stop the hair from falling I dunno - I coudnt use it reguaraly. I will not buy again.
5. Joanna honey and lemon shampoo - finally Joanna hair product that satisfied me. It is a really nice shampoo. Foams well and smells amazing! The hair are soft, smooth and shiny. Not very efficient, but for this price it can be forgiven. I will buy again. 
6. Marion argan oil treatment - I will buy again. [full review



Ciało:
7. Yves Rocher żel pod prysznic Kwiat Bawełny z Indii - lubię te żele, chociaż też miał trochę słaby zapach. Dobrze sie pieni, nie wysusza. Tego nie kupię ponownie, inne tak. 
8. AA Active Pure antyperspirant - dobrze, że się skończył, bo ileż można. Bardzo wydajny, bo bardzo rzadki a ja za takimi nie przepadam. Kulka lubiła się zacinać, zapach przyjemny, chociaż trochę męski. Ochrona średnia. Nie kupię ponownie.
9. Avon Planet Spa Bali Botanica masło do ciała - Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Body:
7. Yves Rocher Indian Cotton Flower showe gel - i like those gells, though this ones frangace wasnt the best. It foams well, doesnt dry the skin. I will not buy again this particular one, but others I will.
8. AA Active Pure antiperspirant - I am glad it finished... geez. It last me for so loooong because it was super runny and I am not big fan of those. The ball was getting stuck from time to time, fragrance was nice, though a bit masculine. Average protection. I will not buy again.
9. Avon Bali Botanica body butter - Will not buy again. [full review]



Twarz:
10. Nivea Visage mleczko oczyszczające - używałam go do demakijażu oczu i spisywało się świetnie. Zmywa wszystko nie podrażnia, bardzo wydajne o ładnym, delikatnym zapachu. Nie kupię ponownie, bo chyba znalazłam coś lepszego :)
12. Avon Anew Genics krem na noc - treściwy, wydajny o mocnym zapachu. Lubiłam go i napiszę o nim więcej. Jeśli cena pozwoli to kupię ponownie.
13. Bienenda Esencja Mlodosci krem na dzien - Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face:
10. Nivea Visage cleansing milk - I was using it as my make up remover and it was doing a great job. I was washing away everything without any irritations. Also very efficient and has a nice delicate fragrance. I will not buy again - I think I found something better :)
12. Avon Anew Genics night cream - rich, efficient with intensive fragrance. I liked it and I will write a full review. If the price allows I will buy it again.
13. Bielenda Youth Essence day cream - I will buy it again. [full review]

Paznokcie (bardzo rzadka kategoria):
14. Avon - stary jak swiat lakier do frencha. 
Przyjemnie się nim stemplowało dla delikatnego efektu. Samodzielnie bardzo długo wysychał i był bardzo 
rzadki. Przelałam resztkę do innego białego 
lakieru, który za bardzo zgęstniał. Nie kupię ponownie.
15. Zmywacz do paznokci z Leclerca - nie zliczę która to butla. Jeden z moich ulubionych i tanich. Kupię ponownie.

Nails (a very rare category):
14. Avon - darn old polish for french manicure. It was ok for stamping to get a delicate effect. On it's own it took him ages to dry and it was very runny. I poured the rest to a different white polish that got too thick. I will not buy again.
15. Nail polish remover from Leclerc - I have finished countess bottles of this one. One of my favourites and its super cheap. I will buy again.



Probki/Samples:
- Oriflame Time Reversing day cream
- Estee Lauder Pore Minimizing Skin Refinisher serum
- Topla Lagodzacy krem wzmacniajacy - ten mi sie spodobal/than one I liked
- Oriflame Royal Velver firming day cream
- Soraya maseczka drozdzowa/yeast face mask
- Avon Estra Lasting podklad in Ivory
- Avon Celebre Ice - ładny zapach, ale bardzo nietrwały/nice fragrance but  doesnt last long
- Avon Ultra Sexy
-  Avon Tomorrow
- Oriflame Ultra Glam 

Najlepszy produkt: Krem Bielendy, szampon Joanny i Ultra Doux
Najgorszy produkt: Odżywka Syoss i dezodorant AA - oba bardzo przeciętne

Best product: Bielenda face cream, and Joanna and Ultra Suave shampoos
Worst Product: Syoss conditioner and AA deodorant - both were very average

17 komentarzy:

  1. Hmm denko bardzo przyjemne i zauważyłam że sporo zużywasz produktów do włosów - ja przypuszczam że teraz też więcej takowych produktów zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy mam długie i myje je codziennie. B. tez ma długie i tez myje prawie codziennie. Nie idzie inaczej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nic z tego, ciekawi mnie zapach tego żelu z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki słodkawy, pościelowy. Niezbyt intensywny. Wole ich owocowe zele.

      Usuń
  4. Ja z kolei uwielbiałam tą wersje żelu od YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z Twoich produktów nie miałam, choć żele YR uwielbiam (ale w tej wersji zapachowej akurat nie miałam).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą kurację z Marion na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na prawdę dużo tego używasz do swoich włosów ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro zachwalasz farbę od Avon to chyba nią pofarbuję następnym razem włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej od kilku lat. Wcześniej używałam Garniera.
      Trochę droga w porównaniu z nim, ale jestem z niej zadowolona. Zużyłam chyba 5 opakowań już w rożnych odcieniach.

      Usuń
  9. Masło do ciała ma przynajmniej ładny słoiczek :D ja miałam takie z minerałami z morza martwego i było super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z minerałami jest super. Lubie ta serie :) To jest w sumie bardzo podobne, tylko zapach inny.

      Usuń
    2. ja już umyłam ten pojemniczek i trzymam w nim próbki zapachów żeby nie wietrzały :)

      Usuń
    3. Mam jeden taki pusty i nie wiem jak go zagospodarować. Probki zapachów i szminek trzymam w takim zakręcanym słoiczku po maśle do ciała Oriflame :)

      Usuń
  10. Ciekawe denko :) Kurację z Marion mam ale chyba nigdy jej nie wykończę :)

    OdpowiedzUsuń