Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.04.2014

Wielkanocne jajeczka. Easter eggsies.


Wielkanoc tuż tuż. Macie juz posprzatane, okna wypucowane i zrobione nakupy?

Easter is coming (I watch too much Game Of Thrones :p ). Is there everything ready? All clean, windows spotless and shopping done?


Nigdy jeszcze nie pokazywałam na blogu wielkanocnych paznokci, uwieżycie? W tym roku będą przynajmniej 2 :p

I didn't show on blog any Easter nails yet... ever. Can You believe it? This year there will be at least 2 :p



Chcialam, aby było kolorowo i pastelowo. Dlatego cztery paznokcie maja udawać barwione przepiórcze jajeczka. A na jednym paznokciu dodalam krolicze uszy. Ponizej macie liste lakierow, ktore stanowily baze. Ciapki i uszy malowane farbkami akrylowymi. Wszystko pokryte top coatem Catrice Quick Dry & high shine top coat.

I wanted something pastel and colorful. That's why four of my nails are supposed to be coloured quail eggs. And on one nail I added bunny ears. Below You have alist of all the nail polishes I used as base. Spots and ears I painted with acrylic paints. Everything sealed with Catrice Quick Dry & high shine top coat.



Sally Hansen - Evening Fog
Hean - City Fashion 174
Avon - On The Go Pink
Avon - Divine Lime
Cliché - Topazio


źródło/source

37 komentarzy:

  1. przepiórcze jajeczka, bajer
    ja już mam prawie wszystko zrobione, jutro zaczynam pieczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat to zdobienie niekoniecznie mi się podoba :) Jedynie królicze uszy są super! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie musi :)
      Uszy jeszcze pokażę w zwiększonej ilości :p

      Usuń
  3. Mnie się bardziej kojarzą z punkowymi motywami :) Chociaż to zdjęcie pisanek jest sugestywne, nigdy takich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak totalnie abstrahując od świąt (te skutecznie bojkotuję) i zdobienia - nie ma czegoś takiego jak oglądanie a dużo Gry o Tron :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt przepiórczych jajek wyszedł Ci znakomicie, aż żałuję, że obcięłam w poniedziałek paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają cudownie te jajeczka :d a uszka zabójcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba pomysł na takie mani!

    OdpowiedzUsuń
  9. super Ci wyszło:) uszka od zajączka boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra to wyszło! No i te uszka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na miniaturce myślałam, że to te nakrapiane lakiery Models Own :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć Models Own :p

      Usuń
  12. Ale super Ci wyszło:) strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paznokietki a jajka przepiórcze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba to co stworzyłas :D pierw pomyślałam że to lakiery z tymi ''kropeczkami'' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. eh, ja jeszcze miałam myć okna, ale tak mi się nie chce...
    a takie przepiórcze paznokcie są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna nie zając, nie uciekną ;)

      Usuń
  16. Jej, super! Te uszy zająca wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie odwzorowałaś te jajeczka, a uszy króliczka mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super. Zdolna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na paznokcie i jajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your nails!! So adorable :))

    OdpowiedzUsuń
  21. królicze uszka są idealne! przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super! i te królicze uszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale te jajka też były znakomite! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo przepiórcze paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń