Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.04.2014

Tu mnie najdziecie. You'll find me here.

Dzisiaj mam dla Was kilka informacji.

Today I have some info for You.


Po pierwsze od paru dni znajdziecie mnie również na Facebooku. Pewnie niektóre z Was wola śledzić blogi tam, zatem zapraszam. 

Po drugie na prawym pasku bocznym u góry pojawiły się ikonki ze wszystkimi serwisami na których można śledzić bloga oraz jak się ze mną skontaktować. 

I po trzecie wstawiłam bardzo przydatny guziczek do szybkiego przewijania strony do góry (prawy dolny róg)

Firstly - since a few days You can find me on Facebook. Some of You probably prefer to follow blogs there.

Secondly on the right side on top I placed Social media icons to the placed where You can blog and contact me.

And thirdly I added a very handy button to the blog that will scroll the page back up (right bottom corner)

To na tyle :) 

That's all :)

3 komentarze:

  1. jeszcze instagrama załóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wymaganego sprzętu do Instagrama :p

      Usuń
  2. Ja już Cię polubiłam na Facebooku :)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń