Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.04.2014

Szybkie różyczki i mała paczuszka :). Fast roses and a small parcel :)

Zawsze jak nie wiem co dodać do lakieru mam ochotę malować różyczki. Bo są latwe, szybkie i urocze. Czasami się powstrzymuje... a czasami nie :)

Every time I dunno what to add to a nail polish I feel like painting some roses. 'Cause they are easy and fast to do and super adorable. Sometimes I manage to stop myself... but sometimes I dont :)




Bazą jest tu piękny lakier Colour Alike Maltanka. Różyczki malowane białą farbką akrylową. Całość pokryta top coatem - ot cala filozofia. 



The base polish is Colour Alike Maltanka. The roses I painted with white acrylic paint. Everythning sealed with a top coat - and thats that.




A na dokładkę wczoraj przyleciała do mnie z dalekiej Polski kolejna porcja lakierów CA :p

And from a far Poland I receiver a parcel yesterday with more CA polishes :p


26 komentarzy:

  1. Ten niebieski idealnie prezentuje się z białym<3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne mani myślałam że to naklejki ....

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne te różyczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten lakier i piękne zdobienie :)) Zawsze podziwiam takie "cuda" :)) Sama nie umiem nawet prosto pomalować paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Maltanka jest piękna! i różyczki świetne ;) Ja jeszcze nigdy nie malowałam róż, ciekawe czy faktycznie to takie łatwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze ja jeszcze nie próbowałam różyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie lakieru z różyczkami, wszystko świetnie współgra:]

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny lakier, a różyczki przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te różyczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te różyczki. Muszę kiedyś spróbować swoich sił w ręcznym zdobieniu paznokci choć wydaje mi się ta dość trudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. no muszę się w końcu nauczyć tych różyczek, bo wstyd tak nie umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne, i kolejna porcja, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. za holosiami nie przepadam ze względu na ograniczoną możliwość ozdobienia ich, ale Twoje różyczki bardzo mi się podobają i wybrnęłaś z problemu (mojego) hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne testy lakierowe się szykują - a różyczki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne! Maltanka super jak zawsze, a różyczki jak stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo pięknie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń