Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.04.2014

Rajskie ptaki. Paradise birds.


Bardzo podobają mi się piaskowe gradienty. 
Lubie tez stempelki na pisakach. A jak połączy się te dwie techniki razem to już pełny wypas!

I adore sand gradients.
I also like stamps on top of sand polishes. And when You combine those two techniques... I just couldn't ask for more.



Wczoraj pokazywałam Wam pomarańczowy, brokatowy piasek Cliché Louca. Chciałam wykonać coś wyjątkowego, bo sam lakier tez jest wyjątkowy. 
Wykonałam zatem gradient dodając jeszcze jeden lakier Cliché Guerreira (ciemna czerwień) i Golden Rose Holiday 58 - oba to brokatowe piaski. Wygląda to trochę jak zachód słońca...
Gry gradient wysechł, dodałam stemple Bundle Monster. Kwiaty z płytki BM-318 rajskie ptaki z płytki BM-314.



I was showing You yesterday orange, glitter sand from Cliché Louca. I wanted to do something special with it, as it is a special polish.
I created a gradient adding another Cliché Guerreira (dark red) and Golden Rose Holiday 58 - both glitter and polishes. It looks a bit like a sunset...
When they dried I added Bundle Monster stamps. Flowers from a plate BM-318 and paradise bird from a plate number BM-314.

Gradient:


Próbowałam też nałożyć top coat, ale po 2 warstwach się poddałam. Nadal widać paskową teksturę. 
W macie podoba mi się bardziej :)

I tried to apply some top coat, but after 2 layers I gave up. You can still see the sandy texture.
I like the matte version much more :)



Nie wiem jak Wam, ale mi się pieruńsko taki manicure podoba!

I dunno how abut You, but I like it a lot!

33 komentarze:

  1. Efekt rewelacyjny. Mi się podoba w wersji piaskowej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cieniowanie piaskami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie dobrane kolory do cieniowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kolorystyka ♥ świetne są takie piaskowe gradient ;)
    i stemple ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! dawno nie widziałam tak zjawiskowych pazurków ;) są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu ,,bajka,, ...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie po prostu - nie ma co dużo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycił mnie ten gradient! Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt bardzo mi się podoba :) w ogóle masz super zdjęcia :) musisz mieć jakiś dobry aparat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry, bo mi wystarcza. Ale nie jest wypasny i ma chyba z 6 lat :)
      Uzywam Panasonic Lumix DMC-FZ8.

      Usuń
  10. Ekstra :) Też się ostatnio jaram stemplami, ale mi jeszcze nie wychodzi tak ładnie jak Tobie. Fajna kompozycja, ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku wcale nie chciało wychodzić :p
      Dobre płytki, stemple i lakiery to już większość sukcesu. Potem trochę treningu i nie można przestać stemplować.

      Usuń
  11. Zachwycające! Klimat lata oddałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kwiatki z tej plytki :) bardzo często pojawiaja się na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest przepiękne, padłam z wrażenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię stempli (już chyba u Ciebie o tym pisałam? :P), ale te wyglądają cudnie. i na tym piaskowym gradiencie! piękne to i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaczniesz je lubić :p

      Usuń
    2. no bo na piaskach jakoś całkiem nieźle wyglądają :D

      Usuń
  15. Świetny ten gradient :) A w połączeniu ze stemplami to już w ogóle mega! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne! muszę zrobić piaskowe ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne!

    Połączyłaś tyle technik i wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny gradient, totalnie moje kolory :-) Stemple również są cudownie dobrane. Natomiast mi bardziej podoba się wersja z top coatem. Nie lubię piaskowego wykończenia, chociaż wciąż czekam na lakier piaskowy, który mnie zachwyci solo, bez top coatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki musiałby być? Może taki mam i czeka na pokazanie....

      Usuń
    2. Przyznam się, że nie wiem. jaki miałby być :-) Sądziłam, że OPI Emotions jest właśnie tym ,,nietypowym" typem. Na zdjęciach wyglądał cudownie, jedyny piasek, który mi się podobał. Postanowiłam go kupić... na moich paznokciach zupełnie mi nie podszedł. Natomiast niektóre brokatowe piaski są piękne, ale z topem :-P Ostatni, który pokazywałaś, pomarańczowy jest obłędny :-) Gładka tafla sprawia, że kolory są bardziej intensywne, może to o to chodzi...

      Usuń
  19. Śliczne :oo Wygląda zjawiskowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wow gradient idealny ! zakochałam się w tym dzikim zachodzie słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. absolutnie cudowne! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no coś pięknego :D gradient na piaskach uwielbiam :D i ten twój wzór cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mi też pieruńsko się taki mani podoba, jak dla mnie piaskowe gradienty mają moc, a co dopiero z takimi stemplami ^^

    OdpowiedzUsuń