Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.04.2014

Pięknemu lakierowi nie potrzeba wiele. Beautiful polish doesn't need much.

Dzisiaj będzie bardzo prosto i nieskomplikowanie.

Today I have a simple and not complicated manicure.



Nie chciałam za bardzo przysłaniać pięknej zieleni Kiko, dlatego dodałam tylko dwie różyczki. Są to naklejki wodne, wiec poszło bardzo szybko.

I didn't wanna cover the gorgeous Kiko green too much so I only added two water decal roses. It all went super fast.



Te naklejki były pierwszymi jakie kupiłam w Born Pretty Store. Od dawna mi się podobały i nie żałuję zakupu. Są świetnie wydrukowane i podbite białym kolorem, dzięki czemu nie prześwitują i można je naklejać nawet na ciemnych lakierach - ja widać :) Czasami kolor na naklejkach jest bardzo delikatny, wręcz prześwitujący, bez białego spodu i widoczne są jedynie na jasnych bazach, lub na białym lakierze. Nie w tym przypadku. Na arkuszu znajduje się 20 różyczek, wiec starcza a długo. A jak się skończą to pewnie kupię je znowu.
Naklejki dostępne są TU i w tej chwili maja obniżoną cenę ;)




Those decals are the first one I bought from Born Pretty Store. I liked them for a long time and I am very happy I finally got them. They are very well printed on a white background that's why they can be applied even on dark polishes - as You can see :) Sometimes the colours on those kind of stickers are very delicate almost see though and without the white bottom. Those can be applied only on very light bases or white polish. Not in this case.
There is 20 stickers on the sheet, so they will last for quite a but. And when they are gone, I'll probably buy them again.
The decals are available HERE and are on discount now ;)

BornPrettyStore

Pamiętajcie o kodzie zniżkowym BAVQ10 dzięki któremu zapłacicie 10% mniej.

Remember about the BAVQ10 code that will give You 10% off discount.

20 komentarzy:

  1. Naklejki dopieściły lakier :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny ten kolorek ;) Ja ostatnio maluję pazurki takimi pięknymi kolorkami, że aż nie chce się ich ozdabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tak, piękne paznokcie to i najgorszy lakier się będzie ładnie prezentować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to coś dla mnie :) uwielbiam takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so cute! Love the green color. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokochałam ten kolor, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swego czasu, kiedy jeszcze nie bardzo wiedziałam co i jak, kupiłam całą masę naklejek na allegro i okazało się, że "prześwitują" właśnie... teraz leżą prawie nie używane :) te są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam te prześwitujące i tez z Allegro. Problem tym, ze przy zakupie nie wiadomo jakie one są...

      Usuń
  10. mrrr z tymi różyczkami czaruje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! nigdy nie robiłam decalsów
    na kciuk jeszcze bym dała :)

    OdpowiedzUsuń