Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.04.2014

Paznokcie podwójnie miętowe. Double mint nails.

Takie śliczne, miętowe cyrkonie przyszły do mnie z KKCenterHk.
Chciałam początkowo nałożyć je na biały lakier, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się w połączeniu z tą miętą od Hean 174. Pasują do siebie idealnie. Z daleka nie rzucają eis w oczy, ale pięknie połyskują.

Look at those lovely, mint zircons that arrived from KKCenterHk.
At first I wanted to apply them on white polish, but I think they look so much better together with this mint from Hean 174. They fit perfectly. From a distance You can see them much but they give a lovely sparkle.



Cyrkonie zapakowane są w wygodny i dosyć duży słoiczek. Są bardzo male (2 mm), co mi się podoba i bez problemu trzymają się paznokci. Wystarczy nałożyć je na mokry lakier, lub odrobinę op coatu i lekko docisnąć. Po wyschnięciu przykryć dodatkowo top coatem. Tak zabezpieczone trzymały się aż do zmycia, czyli 4 dni. 



The zircons come in a pretty big jar. They are very tine (2 mm) which I like and they stick to the nails nicely. You just have to apply them on still wet nail polish or a little bit of top coat and after that dries seal it with a layer of top coat. Protected this way they stayed on my nails until I was removing the whole manicure, which is 4 days.



Cyrkonie możecie zamówić TU. Do wyboru są tez inne kolory KLIK.
Pamiętajcie tez o kodzie polish-my-nail aby otrzymać 10% zniżki.

You can order those zircons HERE. There are other colours available as well CLICK.
Remember about the 10% off with polish-my-nail code.



34 komentarze:

  1. super kolor;) z kryształkami super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne cudo! ;) a kryształki dodały duuużo uroku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie powiedziałabym, że to mięta ! :D ale zdobienie jest piękne :) cyrkonie zawsze kojarzyły mi się z takimi kiczowatymi długimi różowymi tipsami :) ale jak widać mogą też wyglądać ładnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier na zdjęciach wychodzi bardziej niebiesko niestety. W poprzednim poście o nim pisałam o tym. Moj aparat nie chciał tej odrobiny zieleni uchwycić :(

      Usuń
  4. Cyrkonie są śliczne, pięknie wyglądają na tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem na tyle odważna na takie zdobienia u siebie, ale u kogoś wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te kryształki :) rzeczywiście ładnie dopełniają lakier.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie a kryształki rzeczywiście cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie połyskują te kryształki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny miętowy i ładne, delikatne cyrkonie, lubię takie zdobienia :) No i masz bardzo ładny kształt paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie musze zdobyc taka miete :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie z tymi cyrkoniami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne, ja od wczoraj mi w pastelowym odcieniu paznokcie pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny lakier. A cyrkonie są nieziemskie. Idealny duet :).

    OdpowiedzUsuń
  16. u ciebie zawsze wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo piękny lakier :D te cyrkonie idealnie pasują i dodają takiej elegancji temu lakierowi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten kolor! <3 Fajnie to wygląda, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie, że połączyłaś je z tym kolorkiem! Bajkowo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier ślicznie wygląda z tymi cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor! a cyrkonie bardzo niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bajeczny kolor lakieru po prostu
    a cyrkonie też super, podoba mi się taka ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękne te paznokcie! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;) Napisze tu, że bardzo mi się podobają Twoje stylizacje paznokci, bo gdybym miała komentować wszystko posty, które mi się podobają, to... Nie mam tyle czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ciesze się, ze się podobają.
      Zaglądaj częściej :)

      Usuń