Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.04.2014

Oswajam neony. Taming neons.

Mam tylko jeden lakier neonowy w mojej trzycyfrowej kolekcji. Ten oto pomarańczowy China Glaze Orange Knockout. W dodatku mam go tak długo, że nie pamiętam kiedy i gdzie go kupiłam. Ani razu nie gościł na paznokciach. Przypomniałam sobie o nim tylko dlatego, że te naklejki maja taki sam neonowy kolor. Gdyby nie one, to pewnie dalej by leżał...


I have only one neon nail polish in my three-digit collection. This one here orange China Glaze Orange Knockout. Whats more I have it so long, that I don't remember where or when I  got it. I didn't have it on my nails a single time. I just remembered it because those nail stickers have the same neon colour. Otherwise it would just keep waiting...






A tymczasem pomalowałam nim dwa paznokcie i nakleiłam neonowe żółte i zielone kleksy. Na pozostałych paznokciach na czarnym lakierze Cliché Gótico nakleiłam pomarańczowe kleksy. 
Całość pokryłam top coatem i gotowe :)

And so I applied it on two nails and added some yellow and green neon splashes. On the remaining nails I applied black Cliché Gotico  and added some orange splashes. Everything sealed with top coat and voila :)



Te naklejki to nowość w sklepie Born Pretty Store. W opakowaniu znajdują się kleksy w 4 neonowych kolorach. Są to zwykle naklejki, nie wodne, więc z aplikacją nie ma żadnych problemów. Wszystkie kleksy maja intensywne kolory na bezbarwnym tle. Dobrze, bo można je nałożyć, tak jak ja, na ciemne lakiery. Ważne jest, aby lakier był całkowicie suchy. Inaczej brzegi naklejek będą się odklejały i będzie to brzydko wyglądało. Po nałożeniu top coatu wszystko dobrze się trzyma.
Tak sobie myślę, że gdyby były to wodne naklejki, to byłabym wniebowzięta. Te są od nich grubsze i mimo wszystko trochę to na paznokciu widać i przy dotyku czuć brzegi. 
Niemniej jednak mam ochotę jeszcze na neonowe zygzaczki :)

Those sticker are new in Born Pretty Store. On a sheet You get 4 colors. Those are normal stickers, not water decals, so there is absolutely no problem with applying them on the nails. All those bloops have very intensive colours and are printed on see through foil. They are ok too apply (like me) on dark background, which is awesome. It is important though that the nail polish is completely dry. Otherwise the edges will lift and it look ugly. Everything hols very well after applying top coat.
And now I am thinking that if they were water decals I would be super happy. Those are thicker and You can see them on the nail and feel the edges.
Nevertheless I still want those neon zig zag ones :)



Naklejki dostępne są TU w cenie $1.59 (te zygzaczki też tam są). A z kodem BAVQ10 otrzymacie dodatkowo 10% zniżki.
Standardowa wysyłka jest zawsze darmowa.

You can purchase those HERE for $1.59 (those zig zag are there too). And with BAVQ10 code You will get 10% off. Standard shipping is always free.



A tu wersja nieco skromniejsza.

And here a little simpler version.



I jak się Wam takie neony podobają? W takiej formie jestem w stanie je nosić. Samej tak intensywnej pomarańczy na wszystkich paznokciach chyba nie dałabym rady.

And how do You like those neon? In this form I'd wear it. But I don't think I'd handle such intensive orange like this one on all nails.


***
BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.




27 komentarzy:

  1. Ale fajne są te naklejki z neonowymi plamkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie, cudne wzorki, jak je tylko zobaczyłam zastanawiałam się jak to zrobiłaś, a to naklejki super ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wygląda cudownie! ;) Zakochałam się w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda :D Bardzo mi się podobają!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt bardzo fajny :)
    Paznokietki od razu przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się taki intensywny pomarańcz bardzo podoba :) A naklejki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naklejki są ekstra, uwielbiam neony <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A już miałam pytać który pomarańczowy lakier tak pięknie się stempluje na czerni ;)
    Fajnie wyszło.. Świetne te naklejki.. O Chince nie wspominam, bo choć tej konkretnej nie mam to kocham je wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym taki pomarańcz :p
      A co do tej Chinki to mam mieszane uczucia.. strasznie długo schnie!

      Usuń
  9. Piękne :) A ta pomarańczka jest śliczna, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda genialnie z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zachwycona tą skromniejszą wersją :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny ten neonek! *.*
    A te naklejki też bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne są te kleksy :D !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, to jedno z nielicznych neonowych zdobień, które naprawdę mi się podoba :-) Naprawdę poskromiłaś neony :-D (to pewnie przez tą czerń) Zdecydowanie sama mogłabym nosić takie zdobienie.
    Naklejki rzeczywiście są widoczne, ale z daleka pewnie ich nie widać... Fajnie, że mają różne kształty a nie tylko jeden typ kleksa w czterech kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bez czerni nie dałabym rady nosić... ale jako dodatek to może i neony polubię :)
      Naklejek praktycznie nie widać jak eis odsunie rękę. Na zdjęciach jest to widoczne mocniej bo w powiększeniu.

      Usuń
  15. no co Ty, tylko 1 neon?! ja uwielbiam neonki i mam ich trochę :)
    a zdobienie świetne! jest neon, jest czerń, to co lubię :D i te naklejki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ten jeden :p Nigdy za nimi nie przepadałam.

      Usuń
  16. extra! super te naklejki no i sam neon jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie to wygląda, bardzo mi się podoba i połączenie i kleksy. WSZYSTKO. Fakt, masz rację - gdyby to były wodne to już całkiem mega. Troszeczkę je widać, ale myślę, że tylko z tak bliska.

    OdpowiedzUsuń
  18. super to wygląda :) fajnie, że mimo ciemnego tła tak fajnie kryją :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat kocham neony, ale wiadomo, że nie zawsze można sobie na nie pozwolić. Kleksy super :)

    OdpowiedzUsuń