Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.04.2014

Ogromne płytki i krowie pyszczki:) Huge stamping plates and cow nostrils:)


Nadal szukam dobrego białego lakieru do stempli. Kupiłam ostatnio jeden z myślą, że się nada. Od razu spodobało mi się to, 
że jest gesty i malując nim paznokcie wystarczy praktycznie jedna warstwa. 
Mając zatem czarny lakier Colour Alike Black Saint na paznokciach, musiałam go przetestować.

I am still looking for a good white polish for my stamps. Not so long ago I got one hoping it will do. I liked it thick consistency and the fact that applying it on the nails one coat gives a very satisfying effect. And since I had a black polish on from Colour Alike Black Saint I had to try it on.


Stemple pochodzą z Ebay'a. Płytka Shanny M ma ogromne wzroki. Ta krówka to mi nawet na kciuka nie wejdzie... chyba, że sam pyszczek :p. Odbija się wszystko dobrze i już czaje się na inne.
Natomiast biały lakier, który całkiem nieźle się tu spisał kupiłam w Chińskim sklepie za 95 centów. Firmy nie znam, nazywa się Easy Paris 02.


The stamps I got on Ebay. This Shanny M plate is huge and has huge images. That cow wont even fit into my thumb... maybe just the nostrils :P Everything stamps ok and I already want 2 more.
The white polish that did a pretty good job here I bought for 95c in Chinese center. I dunno the band, it is called Easy Paris 02.


Jakoś średnio jestem zadowolona z ogólnego efektu. Jak Wam się podoba?
I am not very happy with the overall effect. How do You like it?

33 komentarze:

  1. Wiesz co, mi się podoba- ostatnio lubię połączenie czerni z bielą. Ja do stempli używam białego Essence albo Sally Hansen Xtreme Wear White On. Bardzo fajnie spisują sie też lakiery Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubię bialo-czarne paznokcie. Ale jakoś tu coś mi nie pasuje...
      Białego Essence do stempli nigdzie nie widzę. Słyszałam, ze jest dobry.

      Usuń
  2. fajny, taki trochę zwariowany wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest całkiem całkiem, chociaż może czegoś brakuje.... sama nie wiem.
    ale wzorki na płytce świetne,

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się nawet podoba, ale ja w ogóle lubię biało-czarne paznokcie ;) Ja używam obecnie do wzorków White On z Sally Hansen, ale nie jestem zbytnio zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze 3 wzory są nawet ciekawe, te na paznokciach chyba najbardziej mi się podobają. Fajnie by wyglądały w 'hawajskiej' kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w hawajskiej :) Będę musiała kiedyś takie zrobić :)

      Usuń
    2. o tak! chciałabym zobaczyć ten mani w kolorze :)

      Usuń
  6. Chciałabym mieć coś podobnego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym zakupić jakąś płytkę do stempelków, może wreszcie się zmobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najwyższa pora. Stemple są super!

      Usuń
  8. Ale cudowne wzory na płytce!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się efekt bardzo podoba :) A ile wzorów na płytce i jakie ciekawe, kurcze muszę sobie sprezentować płytkę choć jedną ;) może na urodziny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się podoba bardzo,też kocham połączenie czerń/biel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio zadowolona? Mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka stworzyłaś! Powinnaś być dumna! A płytka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka tak - bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  13. Świetnie wyszło :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam do tego zdecydowanie za małe płytki, u mnie jakiekolwiek wzorki ciężko zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na małych płytkach tez stemple ładnie wyglądają :) A to ze masz male, to i dobrze, bo będą Ci pasowały wszystkie dostępne płytki. Ja mam duże paznokcie i np popularny Konad jest mi za mały i nie obejmuje całego paznokcia.... dlatego szukam tych największych.

      Usuń
  15. Jak zwykle ślicznie ja teraz o zdobieniu paznokci mogę tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Plus dla płytki za duże wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super chciałabym tą krówkę zobaczyć w pełnej klasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę płytkę i jakoś do tej pory wykorzystałam tylko jeden wzór... za dużo tego :-P A ta krowa, to prawdopodobnie jedyny wzór którego nigdy nie użyję :-) A czerń i biel zawsze dobrze wygląda :-D
    Jeśli mogę polecić biel do stempli to świetny jest lakier do stempli Konad, jest za 12zł na naszym Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te krówki to tak ni w piec ni w dziewięć... ale mam pomysła i może go zrealizuje :p
      Konada pewnie w końcu kiedyś kupie. Chociaż ta biel nie jest zła i kosztowała mniej niż 4 zł no i sklep nimi mam praktycznie pod ręką.

      Usuń
  19. a mi się bardzo podoba, chociaż to stemple za którymi jakoś nie przepadam, jeszcze szczególnie, teraz jak zdobienia z ich użyciem witają mnie nawet jak otworzę lodówkę... :P

    OdpowiedzUsuń