Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.04.2014

Marcowe zdobienia. March nail art.


Pobiłam rekord :) O ile mnie pamieć nie myli to jeszcze 9 rożnych w miesiącu nie publikowałam. Czuje, że w kwietniu może być podobnie.
Przypominam tez o zakładce Nail Art (u góry strony), gdzie znajduje się wszystkie publikowane na blogu zdobienia.

I think I beat the record :) As far as I remember I didn't have 9 different manicure in month yet. And I have a feeling that this month could be the same.
Let me also remind You about the new Nail Art page (here on top) where You can find all the nails I did since the beginning of blog.


Tytuły są podlinkowane i przeniosą Was do odpowiedniego posta.

The titles are linked and will take to to the posts.

Szybkie różyczki i mała paczuszka :). Fast roses and a small parcel :)



Były sobie piaski dwa...
















Moimi faworytami są niebiesko-zielone kwiaty (naklejki wodne), białe róże na niebieski tle i piaskowa koniczynka z okazji dnia Sw. Patryka :)

My favourite are the big green and blue flowers (water decals), white roses on blue and the sandy shamrock for St. Patrick's Day.

7 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie po prostu zapierają dech w piersi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa ostatnie są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne,uwielbiam podziwiać Twoje wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, kwiaty najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. każde zdobienie wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają.. Masz talent ! :)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń