Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.04.2014

Kolejne stempelkowe mani. Another stamped manicure.

Wyciągnęłam moje stemple Bundle Monster i nie mogę ich schować :p

I took out my Bundle Monster stamping plates and I cannot put them away :p



Ten manicure kojarzy mi się z takim leniwym, ciepłym, słonecznym dniem (gdy powietrze przepełnia duchota i latające robale). Nie żebym tęskniła do lata, bo gorąca nie lubię.
Baza jest pokazywany wczoraj lakier Born Pretty Store Holo Polish 02. Stemple odbiłam za pomocą czarnego Golden Rose Rich Color 35- naprawdę fajna czerń do stempli. A kwiatki, motylki i jedna papuga pochodzą z płytek: BM-307,  BM-313, BM-315, BM-324, BM-325.



This manicure reminds me those hot, sunny, lazy days (when the air is stuffy and full of flying bugs). No, I do not miss summer and the heat.
The base is Born Pretty Store Holo Polish 02, that I have shown You yesterday. For the stamps I used black polish from Golden Rose Rich Colour 35 - it is a really nice black for stamps. And all the flowers, butterflies and one parrot come from plates: BM-307,  BM-313, BM-315, BM-324, BM-325.

A teraz będzie dużo zdjęć :)

And lots of photos :)





Poniżej dwa zdjęcia w naturalnym świetne dziennym. Wszystkie poprzednie wykonane w słońcu.

Those two photos below are in natural daylight. All above in sunlight.




24 komentarze:

  1. Ładnie z tymi stemplami :)
    ja muszę w końcu przetestować swoje płytki BM ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żeby tak leżały biedne... zamiast je światu pokazać :p

      Usuń
  2. Fajny jest motyw tego stempelka ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie;) poczułam się przez chwilę jak w jakiejś bajce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba, wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne o.O muszę coś podobnego wykombinować:D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie dobrze że siedzę bo bym się przewróciła z wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne stemple :) też muszę wypróbować holo jako tło bo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszystko do siebie pasuję i daje świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nieziemsko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zakupić tę czerń, bo nie mam dobrego lakieru do stempelków ;( No chyba że to wina mojego zestawu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czarny zdecydowanie polecam. Może nie jest tak dobry jak Konad... ale jest tez tańszy i lepiej dostępny ;)

      Usuń
  11. Jak zwykle przepięknie - w końcu kompleksów dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie! patrzę na ten mani i widzę ciepły, letni wieczór i słyszę brzęczenie świerszczy i tego całego letniego robactwa... pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez usłyszałam to robactwo:) Ale mani śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie,
    zapraszam Cię do Klubu miłośniczek stempelków, o szczegółach poczytasz ---> http://lakierkowo.blogspot.com/2014/04/klub-miosniczek-stempelkow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, uroczo... Po prostu wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie, cudowne... Po prostu wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ten holoś jak pobłyskuje :) tak rześko wygląda

    OdpowiedzUsuń